Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

die ene persoon

11-1-2010 13:02:40
hey bruidjes, ik heb weer zo iets waar ik over zit te piekeren, en vraag even jullie mening. Ik heb een persoon, waarvan ik getuige ben geweest op haar huwelijk een dikke 2 jaar terug, sedert dien is het contact echter vertroebeld, maar haar vriend werkt nog steeds bij mijn vriend. mijn vriend vindt dat ik het niet kan laten om hen uit te nodigen omdat wij om hun trouw aanwezig mochten zijn. dit vindt ik echter lari. maar het is natuurlijk wel zo dat ik haar getuige geweest ben en als het voor hen een beetje meezit zij ook binnekort onze buren worden, en als ik hen niet uitnodig er waarschijnlijk ruzie van zal komen. maar ik hoor hen amper nog en zie ze zelden. wat moet ik hiermee nu doen??? uitnodigen of niet ?xxxx

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 462

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik11-1-2010 13:15:51

Jennifer

inderdaad geen makkelijke situatie waarin je zit. Misschien kan je hen vragen voor de receptie alleen?
Of andersom: wij nodigen nog een 30-40 personen uit na het eten, zij komen dus eigenlijk voor dessert en de fuif nadien... Dit is misschien een oplossing waarmee zowel jij als je vriend zich kunnen verzoenen?

Wanneer dit voor jullie geen optie is... Zelf zou ik hen dan niet uitnodigen, maar dat is natuurlijk jullie keuze! Voor de goede vrede te behouden kan je het wel doen natuurlijk, maar dat gaat dan misschien in tegen je principes?!
Kies je genodigden met je hart, dat is de enige raad die ik je kan geven! :-)

Lindsay
28-8-2010
 Meld misbruik11-1-2010 13:48:47

Mja ik zou ze toch vragen hoor. Ik weet wel dat je enkel mensen moet vragen waar je je goed bij voelt, maar ruzie achteraf is ook niet fijn.

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik11-1-2010 14:30:28

Ik zou hen vragen.
We hadden ook een koppel die we nauwelijks tot nooit meer zagen, maar we zijn wel op hun huwelijk gevraagd 2 jaar geleden, dus hebben wij hen ook gevraagd.
Je hebt er momenteel geen ruzie mee, dus houden zo, zeker als het jullie buren worden.
Ok, niet alleen dat mag de doorslag geven, maar als jij ooit haar getuige bent geweest zal het wel een goeie vriendschap geweest zijn, niet ?
Ieders leven kan wat veranderen waardoor je mekaar minder ziet, maar is ze daarom een mindere goede vriendin ?
Ik zou zo redeneren... en hen dus vragen, tenzij je er uiteraard rusie of woorden of eender wat mee hebt.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-1-2010 15:24:29

Uitnodigen. Wij hebben ook een deel mensen uitgenodigd (waardat wij ook naar hun trouw zijn geweest) maar waardat we bijna geen contact meer mee hadden. De ideale moment om die contacten terug te versterken.

groetjes, Carolina

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik11-1-2010 15:26:54

Ik zou hen ook uitnodigen; zeker omdat jullie binnenkort buren worden. Niets is zo vervelend als burenruzie en doe het voor de goede vrede. Misschien komen ze zelfs niet, maar dan heb je hen toch uitgenodigd en kunnen ze je niets verwijten.

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik11-1-2010 15:46:43

bedankt voor de reacties ... xxxxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info