Terug naar overzicht
Dag Tine!Wij trouwen pas in mei 2011 en ik denk er aan om eens in de c&a te gaan kijken kort er voor. Daar hebben ze ook communiekleren en misschien zijn er ook kleinere maten beschikbaar.In Aalst ken ik Snoepie's in de Lange Zoutstraat en Steph's in de Korte Zoutstraat. Ook in de Molenstraat in Aalst heb je een winkel waar ze mooie,feestelijke kledij hebben voor kinderen,maar de naam ken ik niet onmiddellijk. Het is rechts naast het Cultureel Centrum.Succes in je zoektocht!
Vrienden van ons kochten alles bij www.humpiedumpie.nl Volgens hen is het een absolute aanrader omdat de prijs/kwaliteit echt goed zit. De rest is natuurlijk een kwestie van smaak.Veel sukses !
Onze bruidskindkleedjes gaan komen van www.suitsyouwell.nl we zijn er geweest en echt prachtig, van klein tot groter en tegen een zeer klein prijsjeGroetjes Lindsay09/10/2010
Denk dat Ester www.humpiedump.nl bedoelt ;-)Daar kochten wij de bruidskleding van ons zoontje(toen 2j). Heel erg tevreden van! Wij zijn wel naar daar gereden om kledij te passen, want wou écht wel dat het perfect zat. Ons zoontje had een 3-delig pak, hemdje, das en schoentjes voor amper 80€. En ja hoor, heel erg goede kwaliteit. Wij trouwden in de zomer en hij was op een boomstan met terpentijn gaan zitten. Niet er uit te krijgen. M'n laatste redmiddel was een kookwas. Awel, 't was er uit en niet eens gekrompen!Zeker een aanrader hoor!Groetjes Evy529 dagen getrouwd
Ik ga denk ik bij JBC gaan kijken naar de communie collectie!Daar vind je ook mooie dingen tussen dan!