Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidsmeisjes

11-1-2010 13:24:37
Goeie middag,

Ik ben al eens aan het rondkijken voor kledij voor de bruidsmeisjes en vind in vele communiecatalogussen mooie dingen.

Mijn 2 bruidsmeisjes zullen 2 en 5 jaar zijn. Voor het meisje van 2 wordt het waarschijnlijk moeilijk om hetzelfde kleedje te krijgen als we bestellen uit een communiecatalogus?

Iemand hier ervaring mee?
Kent iemand leuke adressen in West/Oost-Vlaanderen voor kledij bruidskindjes?

Een dikke merci.

tine

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 974

Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik11-1-2010 13:46:39

Dag Tine!

Wij trouwen pas in mei 2011 en ik denk er aan om eens in de c&a te gaan kijken kort er voor. Daar hebben ze ook communiekleren en misschien zijn er ook kleinere maten beschikbaar.

In Aalst ken ik Snoepie's in de Lange Zoutstraat en Steph's in de Korte Zoutstraat. Ook in de Molenstraat in Aalst heb je een winkel waar ze mooie,feestelijke kledij hebben voor kinderen,maar de naam ken ik niet onmiddellijk. Het is rechts naast het Cultureel Centrum.

Succes in je zoektocht!

Ester
26-6-2010
 Meld misbruik11-1-2010 16:00:03

Vrienden van ons kochten alles bij www.humpiedumpie.nl
Volgens hen is het een absolute aanrader omdat de prijs/kwaliteit echt goed zit. De rest is natuurlijk een kwestie van smaak.
Veel sukses !

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik11-1-2010 17:06:04

Onze bruidskindkleedjes gaan komen van www.suitsyouwell.nl we zijn er geweest en echt prachtig, van klein tot groter en tegen een zeer klein prijsje

Groetjes Lindsay
09/10/2010

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-1-2010 16:56:04

Denk dat Ester www.humpiedump.nl bedoelt ;-)
Daar kochten wij de bruidskleding van ons zoontje(toen 2j). Heel erg tevreden van! Wij zijn wel naar daar gereden om kledij te passen, want wou écht wel dat het perfect zat. Ons zoontje had een 3-delig pak, hemdje, das en schoentjes voor amper 80€. En ja hoor, heel erg goede kwaliteit. Wij trouwden in de zomer en hij was op een boomstan met terpentijn gaan zitten. Niet er uit te krijgen. M'n laatste redmiddel was een kookwas. Awel, 't was er uit en niet eens gekrompen!
Zeker een aanrader hoor!

Groetjes Evy
529 dagen getrouwd

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik12-1-2010 21:03:05

Ik ga denk ik bij JBC gaan kijken naar de communie collectie!
Daar vind je ook mooie dingen tussen dan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...