Terug naar overzicht
Hey,Ik vind dat jullie overschot van gelijk hebben. Per slot van rekening is het jullie dag. Proficiat dat jullie deze keuze durven nemen. Wij geven ook geen groots feest. In plaats van een receptie en aansluitend avondfeest gaan we met onze ouders, broer van mijn aanstaande, mijn grootvader en onze 2 getuigen (is een koppel) 's avonds eens goed eten. Wij bepalen vooraf het menu, maar we gaan hen wel de keuze laten tussen vis of vlees. Groetjes, Kathleen14/05/2010
Hallo,Onze trouw was SUPER - Origineel - niet cliché - ... en volledig zoals wij het wilde...Om 11u getrouwd,een champagnebar laten komen aan het stadhuis voor al diegeene die een kijkje kwamen nemen (verrassing van mijn man), toen met beperkte familie en vrienden (+/- 40 pers.) naar een sjiek resto gaan eten en daarna vertrokken richting Zaventem om meteen op Honeymoon te gaan en alle genodigde kwamen ons mee uitzwaaien...Doe waar jullie zin in hebben...Have fun.Gr.Tess
hey,wij hebben een soort walking dinner gedaan. Allemaal kleine gerechtjes, maar wel uitgebreider als een receptie.We zijn om 15 uur gestart en op de uitnodigingen stond tot 22 uur. (is wel iets uitgelopen)Alle kindjes waren er ook bij en voor hen hadden we animatie voorzien.
hoi,wij zijn bijna 7jaar samen en onze beide families zijn al een ruime tijd aan het zeuren dat we toch moeten trouwen (we hebben 2kindjes, een huisje,..).zij zien het van de practische kant....vorige week maandag hebben we de knoop doorgehakt, op 6maart 2010 trouwen we enkel voor de wet, wij willen het gewoon eenvoudig houden.ik heb nog een zaaltje gevonden in de buurt met kok, wij geven een receptie van 3uur met koude en warme hapjes.in de zaal zullen hoge tafeltjes staan en enkele stoelen voor de "oudjes".onze uitnodigingen zullen morgen klaar zijn, dan pas vertellen we aan onzze ouders dat we gaan trouwen...binnen 8weken (over schokeffect gesproken).
Hallo,Wij trouwen in juni en hebben ook geen avondfeest, mijn vriend is geen danser en ik heb het niet voor zo'n drankfestijn op avondfeest. Wij huwen enkel voor de wet en gaan dan eten met ouders, broer, zussen en getuigen en 's avonds geven wij receptie met walking dinner, is heel ontspannend en voor ieder wat wils. We houden het ook heel beperkt qua uitnodigingen zo kunnen we ons geld gebruiken voor onze huwelijksreis en aanpassingen aan het huis. Het is en blijft tenslotte jullie keuze hoe je wil trouwen en weet dat je nooit voor iedereen goed kan doen. Kritiek krijg je altijd, negatieve maar ook wel eens positieve en aan die positieve kritiek moet je je vast aan houden. Veel succes en geniet van jullie dag.Groetjes.