Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen feest, wel receptie

11-1-2010 13:24:42
Hallo.

Het probleem is zo: ik wil geen feest met uitgebreide feestmenu, maar enkel een receptie met hapjes e.d. (receptie mag wel langer duren dan 2 uur)

Nu stel ik mij de vraag, of er iemand dat al heeft gedaan? Ik ben van regio Leuven.

Ik heb familie die op alles en nog wat commentaar geven op menu's e.d. en ik wil niet dat ze onze dag verbrodden... Bij doopfeest waren ze zelfs het menu aan 't raden... en hadden ze commentaar op.
Ook op doopfeest wouden ze niet op de aangewezen plaatsen zitten...

Daarom dacht ik dan aan een uitgebreide receptie...

Graag advies, opmerkingen e.d.

Groetjes

A
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 887

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik11-1-2010 13:30:31

Hey,

Ik vind dat jullie overschot van gelijk hebben. Per slot van rekening is het jullie dag. Proficiat dat jullie deze keuze durven nemen.
Wij geven ook geen groots feest. In plaats van een receptie en aansluitend avondfeest gaan we met onze ouders, broer van mijn aanstaande, mijn grootvader en onze 2 getuigen (is een koppel) 's avonds eens goed eten. Wij bepalen vooraf het menu, maar we gaan hen wel de keuze laten tussen vis of vlees.

Groetjes,
Kathleen
14/05/2010

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik11-1-2010 14:03:03

Hallo,

Onze trouw was SUPER - Origineel - niet cliché - ... en volledig zoals wij het wilde...

Om 11u getrouwd,een champagnebar laten komen aan het stadhuis voor al diegeene die een kijkje kwamen nemen (verrassing van mijn man), toen met beperkte familie en vrienden (+/- 40 pers.) naar een sjiek resto gaan eten en daarna vertrokken richting Zaventem om meteen op Honeymoon te gaan en alle genodigde kwamen ons mee uitzwaaien...

Doe waar jullie zin in hebben...

Have fun.

Gr.
Tess

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-1-2010 15:26:54

hey,

wij hebben een soort walking dinner gedaan. Allemaal kleine gerechtjes, maar wel uitgebreider als een receptie.

We zijn om 15 uur gestart en op de uitnodigingen stond tot 22 uur. (is wel iets uitgelopen)

Alle kindjes waren er ook bij en voor hen hadden we animatie voorzien.

vanessa

Meld misbruik11-1-2010 19:52:27

hoi,

wij zijn bijna 7jaar samen en onze beide families zijn al een ruime tijd aan het zeuren dat we toch moeten trouwen (we hebben 2kindjes, een huisje,..).
zij zien het van de practische kant....
vorige week maandag hebben we de knoop doorgehakt, op 6maart 2010 trouwen we enkel voor de wet, wij willen het gewoon eenvoudig houden.
ik heb nog een zaaltje gevonden in de buurt met kok, wij geven een receptie van 3uur met koude en warme hapjes.
in de zaal zullen hoge tafeltjes staan en enkele stoelen voor de "oudjes".
onze uitnodigingen zullen morgen klaar zijn, dan pas vertellen we aan onzze ouders dat we gaan trouwen...binnen 8weken (over schokeffect gesproken).

Christa
11-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 10:24:03

Hallo,
Wij trouwen in juni en hebben ook geen avondfeest, mijn vriend is geen danser en ik heb het niet voor zo'n drankfestijn op avondfeest. Wij huwen enkel voor de wet en gaan dan eten met ouders, broer, zussen en getuigen en 's avonds geven wij receptie met walking dinner, is heel ontspannend en voor ieder wat wils. We houden het ook heel beperkt qua uitnodigingen zo kunnen we ons geld gebruiken voor onze huwelijksreis en aanpassingen aan het huis. Het is en blijft tenslotte jullie keuze hoe je wil trouwen en weet dat je nooit voor iedereen goed kan doen. Kritiek krijg je altijd, negatieve maar ook wel eens positieve en aan die positieve kritiek moet je je vast aan houden. Veel succes en geniet van jullie dag.
Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...