Nu Online
Momenteel zijn er 418 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tuinfeest

11-1-2010 14:39:44
Wij willen van ons trouwfeest niet echt een traditioneel feest maken met kopieuze maaltijd en dansfeest, maar dachten eerder aan een soort tuinfeest met eetstandjes, live muziek... Ook iets in de aard van een Vlaamse Kermis op de vooravond van het Vlaamse Feest (11 juli)leek ons een goed thema. Een geschikte locatie en muziek vonden we al (Hooglede:www.tofsteedje.be , een aanrader!), nu nog een traiteur die ons kan volgen in onze wensen. Hebt u ervaring met iemand die dergelijke catering kan verzorgen? (niet Parisroyal, die is in vakantie op 10/07/2010.) Bij slecht weer kunnen wij uitwijken naar binnen, maar toch zouden we dan het idee van de eetstandjes willen aanhouden.Ook andere ideeën voor tuinfeest zijn welkom...
groetjes,
Krista (10-07-10)

Krista
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1723

Liesbet
5-6-2010
 Meld misbruik11-1-2010 16:26:08

Dag Krista,
Ik ken iemand die ongeveer hetzelfde idee heeft op dezelfde locatie maar dan op de vooravond van de nationale feestdag! :)
Zelf hebben wij Ma Kwizien uit Tielt gekozen voor ons feest. Hij heeft ook het principe van verschillende eetstandjes, vanuit verschillende landen.

Mijn ervaring is dat hij open staat om zich aan te passen aan de wensen van het koppel. Zo gaat hij bijvoorbeeld op ons feest nog verschillende hapjes aanbieden tijdens het dansfeest omdat wij dan nog veel mensen uitnodingen.

Veel succes!
Liesbet

Krista
10-7-2010
 Meld misbruik12-1-2010 8:17:37

Misschien wel interessant om wat tips uit te wisselen met het andere koppeltje , Liesbet :-)?
De tip van Ma Kwizien lijkt me uitstekend. Ik ben op haar (zijn!) site gaan speuren en het spreekt me wel aan. Ik neem eens contact met hen op, in de hoop dat ze nog vrij zijn...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...