Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie kan mijn partner helpen!

11-1-2010 15:35:56
Wij zijn op zoek naar een naaister die een aangepast kostuum ( of eventueel enkel de gedroomde vest) zou kunnen maken voor mijn toekomstige echtgenoot. Hij heeft een heel duidelijk idee maar zijn droomkostuum (19de eeuws geïnspireerd" is niet zo maar te vinden. Aangezien ik zelf mijn kleed maak kan ik er moeilijk zij kostuum ook nog bijdoen. We zoeken een ervaren naaister die dit tegen een aanvaardbare prijs wil ondernemen. Liefst in de provincie Antwerpen maar mag ook elders in Belgie of zelfs in Nederlands Limburg. We zijn bereid een stuk te rijden zodat mijn partner helemaal kan trouwen zoals hij wilt.

neem gerust contact op via
amvisions(at)yahoo.com ( at = @)

An

An
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1170

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik11-1-2010 19:44:39

Mss Café Costume? Is ergens op't zuid in Antwerpen. Mijn verloofde gaat zijn kostuum daar bestellen. Ze maken daar enkel kostuums op maat dus ze zullen uw vriend wel kunnen helpen denk ik!

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik11-1-2010 21:31:46

Hallo,

Ik laat mijn kleed maken door een naaister in Tielt.

www.maatkledijanne.be

Nathalie

Meld misbruik2-2-2010 19:54:22

beste An,

Graag nodig ik jullie uit op onze opendeurweek van 6 t.e.m. 14 februari.
De hele week zijn er diverse acties van ons en onze samenwerkingspartners.
Zo doen mee een mode-ontwerpster, een schoonheidssalon, een limousine service, een exclusieve feestzalencomplex, een damesschoenenzaak,een bedrijf met trouwkoetsen en een fotograaf.
Tevens opening van onze fotostudio !!
Kijk eens op onze site www.fashionpictures.be voor meer info.
Ook zijn er leuke kortingen te verkrijgen en prijzen te winnen.

Met vriendelijke groet,
Nathalie Meirezonne
Fashion & Pictures
Foto Meirezonne.
info@fashionpictures.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info