Terug naar overzicht
Dag Annelies,Ik ben 2 jaar geleden bij bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen geweest. Ze heeft er voor mij een suitekleed gemaakt volledig op maat (aangezien ik niet zo een ideale winkelmaat heb) voor 400 euro. Ik weet niet of dit binnen budget past. Maar ga zeker eens langs. Is wel maar een klein winkeltje, maar wel een heel lieve mevrouw.groetjesleen
Ga anders eens kijken bij Anne-Sophie.. Ze zit op randje sint-martens-latem, maar je kan er gemakkelijk suitekledij kopen tussen 100 en 200 euro.Veel succes!Brenda.
Hallo Annelies, Ik heb mijn bruidskleed gekocht bij Couture Ann te Aalst eind november 2009. Mijn vriendinnen en moeder waren daar toen bij en we hebben het ook even gehad over suitekledij. Bepaalde modellen zijn al verkrijgbaar vanaf 200 EUR. Er gaat trouwens een modeshow door in januari met suitekledij met collectie 2010. Dan is er ook korting. Ik heb zo ook mijn bruidskleed gekocht.Ik hoop dat je er iets mee bent.groetjesAnneleen
HalloAnne-Sophie in Sint-Martens-Latem is inderdaad een aanrader! Zowel mijn schoonzus als schoonmoeder hebben daar elk een kleedje gevonden. Mijn schoonzus heeft 120 euro betaald, mijn schoonmoeder 150. Geen geld dus. En als je niet onmiddellijk je goesting vindt, niet panikeren. Ze krijgen regelmatig nieuwe zaken binnen.veel succesEls
hey,Bruidscouture Elena (Deinze) op 30 min van Gent, heeft ook veel suitekledij. zeer vriendelijke mensen en leuke gezellige winkel, je kan er alles krijgen voor de trouw. Heb daar zelf mijn trouwkleed gekocht.groetjes, Stefanie 26/06/2010
HalloIk verkoop mijn suitekleed (dat ik gedragen heb op mijn tweelingzus haar trouw). Is in 2 delen, topje met lange rok in oranje, topje lichter en rok donkerder. is op maat gemaakt, dus kan je geen bepaalde maat geven, ik ben 1,65m en woog toen tussen de 50 en 55 kg, was toen bijna 23 jaar. indien je er fotos van wilt zien kan je mij mailen: heidiheideroosje@gmail.commijn tweelingzus verkoopt ook haar suitekleed is wel groter van maat, grijsblauw en in 3 delen, voor fotos daarvan mail je naar haar: vlinderklepje@gmail.comIndien je liever geen 2de handsjurk wilt, bij het atelier waar ik mijn trouwjurk kocht en voor de suite hebben wij toen ook daar suitekledij gekocht,dat was bij Mia Monta in Zottegemgroetjes Heidi (en Veerle)