Terug naar overzicht
van die chinese wenslampionnen oplaten? Dat waren wij van plan ;)groetjes,Karla
Hoi KarlaLeuk ideetje, mn ventje had zo ookal eens iets vernoemd. Daar gaan we ons eens op verdiepen! Bedankt!
graag gedaan!gewoon googlen, in nederland kan je ze denk ik per 10 of meer bestellen.
Is inderdaad erg mooi, je kan ze ook bij de Expo en giftstores enz kopen.
Ik wil de pret niet bederven maar als vuurwerk niet mag, die lampionnen waarschijnlijk ook niet hoor. groetjes, Carolina
idd van die lampionnen mag ook niet zomaar hoor. je moet er een brandverzekering voor afsluiten en mag naar het schijnt alleen maar op open vlaken.wij hebben het idee ook moeten laten varengrtss
ik las ergens deze tip : (witte) heliumbalonnen oplaten en daaraan zo'n 'sterrenstokje' hangen. Wij noemen die'fisters', zo'n onschuldige sterretjes die ook wel eens op taarten worden gezet...
@ KristaDat is ook nog een leuk idee. Bedankt voor de tip.GroetjesStephanie
hoi,onze fotograaf stelde voor om bij wijze als verrassing voor de gasten, foto's van 'smorgens tot de receptie te tonen. Op die manier krijgen mensen die er niet de hele dag bij waren, een idee van hoe de dag verlopen is. Zelf krijg je dan ook al een voorsmaakje van de trouwfoto's.Het enige dat je nodig hebt is een beamer en een wit scherm en natuurlijk een fotograaf die bereid is om de digitale foto's meteen op z'n laptop te zettengroetjesJoke