Terug naar overzicht
hey wij trouwen op 12/06/2010.en ons feest is ook in hof ter velden.wij hebben een dj van waasmunster. Kris naar t'schijnt een hele goeie.grt sofie
Wij trouwen ook in hof ter velden, maar hebben nog geen dj, alhoewel ik weet dat ze daar wel 3 vaste dj's hebben.Groetjes
DJ Marc Dooms wordt er ook regelmatig aanbevolen.Ambiance verzekerd. professionele DJ.
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Hey!Wij houden ons huwelijksfeest ook in hof ter velde, op 10/07. Wij hebben een dj gekozen die wij eerder aan het werk zagen op een trouwfeest van vrienden. Hij heet Marc en doet dit officieus ;-) Vraagt 300euro en draait tot jij zegt dat het feest stopt. Dus geen einduur met opleg per extra uur. Dat vonden wij wel heel goed! Als je graag zijn gsm-nummer hebt wil ik je dit wel doorgeven per mail: dorien_segers82@hotmail.comGroetjes,Dorien
Hey Anneleen, wij houden ook ons feest in Hof Ter Velden, op 3 april 2010. Wij hebben gekozen voor een dj die de zaal ons zelf heeft aangeraden, hij draait veel bij hen en kent de zaal dus ook zeer goed. Het is dj bjorn van BNS events uit Zele. Hijheeft ook een site. Moet je nog veel regelen? Groetjes Aya
Beste TomGefeliciteerd met uw huwelijk.Ik behoor tot Ludwigs DJ-team. Wij zorgen ervoor dat uw feest tot in de puntjes wordt verzorgd.Alle DJ's van Ludwigs zijn professioneel opgeleid zodat hij iedereen kan amuseren. Wij houden ook heel goed rekening met uw wensen.Als u meer wilt weten, mag u onze website www.ludwigs.be steeds bezoeken of u kan ons bereiken via het e-mailadres info@ludwigs.be.U bent steeds welkom voor een vrijblijvend informatief gesprekMet muzikale groetenDJ Lieven
Beste AnneleenGefeliciteerd met uw huwelijk.Ik behoor tot Ludwigs DJ-team. Wij zorgen ervoor dat uw feest tot in de puntjes wordt verzorgd.Alle DJ's van Ludwigs zijn professioneel opgeleid zodat hij iedereen kan amuseren. Wij houden ook heel goed rekening met uw wensen.Als u meer wilt weten, mag u onze website www.ludwigs.be steeds bezoeken of u kan ons bereiken via het e-mailadres info@ludwigs.be.U bent steeds welkom voor een vrijblijvend informatief gesprekMet muzikale groetenDJ Lieven
Hey, Ik weet niet of je dit toevallig nog zou lezen... Maar hoe is je feest dan uiteindelijk geweest in Hof Ter vElden? heb je voor het buffet gekozen? Heb je met de forfait-prijzen gewerkt? ...