Terug naar overzicht
Jullie hebben wel alles, denk ik. Misschien kan je nog eens een lijstje opstellen met liedjes die de DJ zou moeten draaien? En hebben jullie je openingsdans al? Misschien wil je de zaal nog extra versieren? Misschien kan je een scherm zetten en een powerpoint maken met foto's van jullie twee die je toont tijdens het eten? GRoetjes, stephanie
Hallowat leuk, ik trouw ook op 29 mei 2010! 't Komt al snel dichterbij hé.Ik heb je lijstje even overlopen en eht komt grotendeels overeen met wat ik al geregeld heb. Waar ik zo onmiddelijk aan denk, maar uiteraard pas op het laatst kan, is de tafelschikking. Moet je zelf de menu's/naamkaartjes voorzien of zorgt de zaal daarvoor? Als je geld vraagt, heb je dan een enveloppendoos of iets anders waar je dit veilig in kan opbergen? Heb je voor de huwelijkreis nog reisdocumenten nodig?veel succes nog met de verdere voorbereidingen!Els
Alvast bedankt allebei! Ik heb jullie tips zeker toegevoegd op het to do lijstje! :)Het kort nu inderdaad af & ik heb toch nog een hoop te regelen, als ik het zo bekijk! Maar we verliezen er de moed niet bij, hè! :)
op deze website heb je "mijn planning" daar eens doorklikken naar "alle taken volgens datum". heel interessant.groetjes en succes.
Hey,Wij trouwen ook op 29 mei en ook enkel voor het gemeentehuis.'k denk dat je de belangrijkste zaken hebt en dat je zelfs heel goed op tijdschema zit.Bij ons moeten er nog veel meer zaken gebeuren, maar da lukt ook allemaal wel, we hebben nog tijd.GroetjesKim
hallowij trouwen ook op 29mei,zoals vele koppeltjes heb ik gemerkt,leuk om te weten!WIJ HEBBEN ALLEEN NOG MAAR DE FEESTLOCATIE?HEEFT ER IEMAND IDEEN VOOR HET AVONDFEEST?WIJ DACHTEN AAN HAPJES EN FRIETJESAAN ALLE AANSTAANDE BRUIDJES NOG VEEL PLEZIER MET HET REGELEN VAN JULLIE TROUWFEEST