Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat/Wanneer te regelen?

11-1-2010 18:53:25
Dag allemaal,

Wij trouwen op 29 mei 2010 & net als een aantal andere bruidjes, begin ik problemen te hebben om door het bos de bomen te zien! Ik weet niet meer zo goed wat ik wanneer & in welke volgorde moet regelen.

Volgende dingen zijn in orde:

Zaal
DJ
Fotograaf
Vervoer
Stadhuis
Kleed
Lingerie
Schoenen
Ringen
Juwelen
Kapster (proef vastgelegd)
Make up (proef vastgelegd)
Getuigen

Voor januari hebben we nog volgende dingen gepland:

Kostuum
Schoenen bruidegom
Proefdruk Uitnodigingen (ontwerp is klaar)
Menubespreking zaal
Huwelijksreis bekijken

Later volgen nog:

Uitnodigingen drukken
Bloemen
Plek zoeken voor middaglunch
Fotolocaties zoeken
Dagindeling definitief opstellen
Notaris
Bedankjes

Maar voor de rest weet ik het niet meer zo goed & ik heb het gevoel dat ik heel wat vergeet.

We trouwen wel niet voor de kerk, dus dat is een hoop werk, dat wegvalt & we hebben ook geen bruidskindjes.

Weet er iemand wat ik vergeet & wat we dringend eens moeten bekijken?

Alvast bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 864

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik11-1-2010 19:00:36

Jullie hebben wel alles, denk ik. Misschien kan je nog eens een lijstje opstellen met liedjes die de DJ zou moeten draaien? En hebben jullie je openingsdans al? Misschien wil je de zaal nog extra versieren? Misschien kan je een scherm zetten en een powerpoint maken met foto's van jullie twee die je toont tijdens het eten?

GRoetjes, stephanie

Els
29-5-2010
 Meld misbruik11-1-2010 20:55:39

Hallo

wat leuk, ik trouw ook op 29 mei 2010! 't Komt al snel dichterbij hé.
Ik heb je lijstje even overlopen en eht komt grotendeels overeen met wat ik al geregeld heb. Waar ik zo onmiddelijk aan denk, maar uiteraard pas op het laatst kan, is de tafelschikking. Moet je zelf de menu's/naamkaartjes voorzien of zorgt de zaal daarvoor? Als je geld vraagt, heb je dan een enveloppendoos of iets anders waar je dit veilig in kan opbergen? Heb je voor de huwelijkreis nog reisdocumenten nodig?

veel succes nog met de verdere voorbereidingen!
Els

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik11-1-2010 21:42:36

Alvast bedankt allebei! Ik heb jullie tips zeker toegevoegd op het to do lijstje! :)

Het kort nu inderdaad af & ik heb toch nog een hoop te regelen, als ik het zo bekijk! Maar we verliezen er de moed niet bij, hè! :)

Hendrik
16-10-2010
 Meld misbruik12-1-2010 10:13:22

op deze website heb je "mijn planning" daar eens doorklikken naar "alle taken volgens datum". heel interessant.
groetjes en succes.

Kim
29-5-2010
 Meld misbruik12-1-2010 20:08:35

Hey,

Wij trouwen ook op 29 mei en ook enkel voor het gemeentehuis.
'k denk dat je de belangrijkste zaken hebt en dat je zelfs heel goed op tijdschema zit.
Bij ons moeten er nog veel meer zaken gebeuren, maar da lukt ook allemaal wel, we hebben nog tijd.
Groetjes
Kim

brigitte
5-4-2010
 Meld misbruik17-1-2010 15:45:02

hallo
wij trouwen ook op 29mei,zoals vele koppeltjes heb ik gemerkt,leuk om te weten!
WIJ HEBBEN ALLEEN NOG MAAR DE FEESTLOCATIE?HEEFT ER IEMAND IDEEN VOOR HET AVONDFEEST?WIJ DACHTEN AAN HAPJES EN FRIETJES
AAN ALLE AANSTAANDE BRUIDJES NOG VEEL PLEZIER MET HET REGELEN VAN JULLIE TROUWFEEST

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...