TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
18-9-2010
|
11-1-2010 19:02:59
Ik had nog geen schoenen bij mij eerste pas. Ik denk dat het logischer is dat je je schoenen pas koop als je je jurk gekozen hebt... Ik wist niet of ik een wit of ivoor kleed wilde dus... In 1 winkel kreeg ik schoenen en in de andere was het op blote voeten. Tijdens de eerste pas, pas je een toonzaal jurk. Je echte jurk zal nog besteld moeten worden en wordt hierna pas aangemeten. groetjes, Tine
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
11-1-2010 19:04:19
Dag Tine,
Ik heb mijn jurk al gekozen, hè. Ik mag zaterdag voor de eerste pas gaan! Jippie! Maar ik heb nog geen schoenen gekocht...
groetjes, st
|
|
Tine
18-9-2010
|
11-1-2010 19:16:46
ah sorry, verkeerd begrepen :)! Ik heb nog geen 1e pas gehad dan :) dus ik weet het ni!
|
|
kristien
25-6-2010
|
11-1-2010 19:20:49
Bij ons hebben ze ook gezegd dat we schoenen moeten meebrengen voor de eerste pas, omdat dan inderdaad de zoom wordt gelegd... Misschien eens bellen of het een probleem is als je er nog geen hebt.
|
|
Katrien
15-5-2010
|
11-1-2010 19:22:22
Hallo, ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb op 6 januari mijn eerste pas gehad. Op voorhand hadden ze in de winkel ook aangeraden om al schoenen te hebben. Maar ik vind bruidsschoenen helemaal niet mooi, dus wil gewoon wachten tot de zomercollectie uitkomt. Ik vond echt geen schoenen tussen sept (wanneer ik mijn kleed heb gekocht) en januari. Logisch toch? In de winkel deden ze hier ook totaal niet moeilijk over, vonden het zelfs normaal. Want de nieuwe collectie bruidsschoenen hebben ze ook nog niet overal hoor. Ik vind dat de winkel niet kan verwachten dat je al schoenen hebt gevonden. Misschien wel gemakkelijk als je sleep nog moet aangepast worden of zo. Maar je gaat sowieso nog een keer hé. Ik zou mij niet laten opjagen en gewoon zien dat je de volgende keer in volle ornaat bent! :)
|
|
Joke
31-7-2010
|
11-1-2010 21:36:39
hoi, misschien ook even vermelden dat als je voor echte trouwschoenen gaat, het gemakkelijk twee tot drie maanden kan duren vooraleer je ze hebt, vermits ze ook net als je kleed, besteld moeten worden groetjes
|
|
Lieve
26-6-2010
|
11-1-2010 21:50:08
Bij mij staat er wel in de aankoopbon dat je best wel je schoenen hebt, en als dat niet is, dat het dan mogelijk is dat de eerste pas niet doorgaat maar verzet moet worden. Ik denk nl dat ze inderdaad al alles gaan afmeten en naaien, en dat de tweede pas juist is voor de laatste dingetjes, nl als je wat vermagerd zou zijn door de stress, of dat er iets nog niet helemaal goed zit, ofzo...
|
|
Laura
11-7-2009
|
12-1-2010 8:57:10
Hey Stephanie,
Ik denk wel dat je je schoenen moet bijhebben. Bij mij hebben ze bij de eerste pas al direct kleed ingenomen, sleep aangepast. BH moet je trouwens ook hebben, ze moeten zien dat je bustier goed zit en dit zullen ze ook aanpassen.
Ik kan verstaan dat je idd je schoenen nog niet hebt. Ofwel kijk je nog snel rond (bij Van Loock hebben ze heel het jaar door dezelfde trouwschoenen en ze zitten ooh zo gemakkelijk) ofwel kan je toch beter je eerste pas verzetten. Je trouw is toch nog wel een beetje he? Dus ik denk wel dat je er de tijd voor hebt!
Groetjes, Laura
|
|
Lieve
4-9-2010
|
12-1-2010 9:20:19
In de winkel waar ik mijn kleed besteld heb, hebben ze mij gezegd dat ik tegen de eerste pas absoluut mijn schoenen én BH moet meebrengen.
Lieve 04/09/10
|
|
monica
22-5-2010
|
12-1-2010 9:54:39
Hoi! Ik had bij mijn eerste pas ook geen schoenen! Ik heb er nu nog steeds geen..ze hadden het me gevraagd vanuit de winkel zodat ze onderaan de zoom konden innemen, maar ik heb hen gezegd dat ik mijn gedacht nogn iet vond en dat ik nog tijd genoeg heb (tot mei)..ze vonden het geen probleem, tegen mijn volgende pasbeurt (februari of maart weet al niet meer juist) zorg ik uiteraard dat ik er heb! maar ik vind dat je er geen moet kopen, snel snel omdat je een kleed gaat passen..zoek op je gemak en voel je vooral niet verplicht!
|
|
Hendrik
16-10-2010
|
12-1-2010 10:09:57
mijn verloofde heeft gisteren voor de eerste keer naar zo'n winkel geweest zonder "de schoenen" en dat was absoluut geen probleem. ze heeft haar jurk gekozen en tegen de volgende pas moet ze dan haar schoenen meehebben zodat ze kunnen inleggen en zo. niet vergeten klant is koning en ze passen zich wel aan hoor.
|
|
Sofie
19-9-2009
|
12-1-2010 11:31:36
Ik had mijn schoenen 5 dagen voor onze trouw.... Door wissel van twee collecties waren ze niet op voorraad en meosten ze nog gemaakt worden. In de winkel hadden ze het moddel dat ik wou, alleen in een te kleine maat, dus hebben ze mijn kleed afgespeld toen ik die te kleine schoenen aanhad. Van lengte was het dus perfect. De schoenen heb ik dan maar de laatste dagen ingelopen en dat was echt geen enkel probleem ! Dus, gene stress en genieten !!
|
|
joke
1-8-2009
|
12-1-2010 13:08:09
hey!
ik zou eens naar de bruidswinkel telefoneren. Bij mij (le chapeau) hebben ze expliciet gezegd dat ik een bh en schoenen diende mee te brengen naar de eerste pas. hoe kunnen ze zonder de juiste schoenen je jurk onderaan op de juiste lengte inkorten?! de bedoeling van de eerste pasbeurt is toch juist om het kleed op maat af te spelden. Ik begrijp dat je je niet wil laten opjagen in de keuze van je schoenen en zou dan ook die eerste pas uitstellen... na de tweede pas was het kleed prima op maat en heb ik het meegenomen. groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-1-2010 17:41:18
Inderdaad, bij de eerste pas - enkele maanden nadat je jouw kleed al hebt gekozen, meestal +/- 3 maanden voor je huwelijk - wordt jouw kleed afgespeld op jouw lengte, worden er eventueel bandjes of een halter aangezet, wordt je buste afgespeld,... Bij de tweede pas - meestal +/- 1 maand voor je trouw - pas je jouw kleed terug en wordt er eventueel nog wat ingenomen e.d. Toen moest ik ook mijn bh achterlaten, omdat ze drukknoopjes aan mijn bh gingen naaien zodat ik de bh kon vastklikken aan mijn top (zo kwam er zeker niks piepen!). +/- De week voor je trouw haal je jouw trouwkleed op.
Dus, zoals hieronder gezegd: ja, je moet lingerie en schoenen bijhebben op je eerste pas. Ik zou in jouw geval ook eens bellen naar de winkel.
Groetjes,
Véro
|
|
Prinses
17-4-2010
|
13-1-2010 15:57:33
Hey, Ik moest ook schoenen en linegrie bij hebben bij de eerste pas. Ik had enkel mijn schoenen bij omdat ik nog geen lingerie had gevonden maar dat was geen probleem. Bij mijn 2de pas (nu vrijdag) word mijn kleed vanboven aangepast omdat ik nu wel lingerie heb. Mss gewoon even bellen naar de winkel en uitleggen dat je nog geen schoenen hebt?
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
16-1-2010 12:44:17
bij mij niet, eerste pas is al gepaseert, bij de 2e pas wordt verwacht dat ik zowel lingerie als schoenen bij heb, da is in april.. en dan volgt er nog een 3e en laatste pas veronderstel ik en wanneer dat just is, da weet ik niet denk erges eind mei .. jennifer 30 juli 2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|