Terug naar overzicht
Traditioneel is een ring zo'n symbool: oneindig, de uitwisseling verwijst dan naar jullie verbondenheid. Een ander gekend is handfastening, vuurrituelen, ... iedere religie heeft wel iets. Of misschien hebben jullie iets speciaal tussen jullie twee dat regelmatig terugkomt in jullie relatie? Wij hebben rond de symboliek van rozen gewerkt, maar ook 'gewoon' ringen uitgewisseld.Veel plezier!Véro
hoi,vrienden van ons haadden ook zo een viering en hebben als symbool een beiwerkje gemaakt.er stond een grote bol wol met twee breinaalden bij en iedereen kreeg op een bepaald ogenblik in de viering een hartje.ze bedoelden daarmee dat de basis al gevormd was en de rest van hun leven het verdere breiwerk werd...
@Sofie: Dat vind ik wel heel mooi en origineel gedaan van dat breiwerkje! Nu begrijp ik al wat meer waar ik juist naartoe moet :-) gewoon ix vinden dat verwijst naar onze liefde voor elkaar! Ik zat echt wel veel te ver te zoeken denk ik :-) Bedankt!Groetjes!x
@Veronique: Bedankt voor de tips! Ik zat echt al helemaal ergens anders, ik vond de vraag zo ingewikkeld (volgens mij maakte ik ze gewoon te ingewikkeld voor mezelf :-) ) dat ik echt veel te ver zocht :-) nu begrijp ik idd meer wat er met deze vraag bedoelt wordt!Groetjes!x