Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen jullie met de suite als je enkel voor de wet trouwt en niet voor de kerk trouwt

11-1-2010 21:15:27
Wij zitten met een groot probleem. Wij trouwen om 12u30 voor de wet.Onze receptie begint om 16u a 16u30. Wat doen we met de suite tussenin? Wij zijn op fotolocatie ondertussen...
Alle tips zijn welkom. Ik kan ze moeilijk naar huis sturen,sommige komen toch van redelijk ver.

groetjes

Sandra

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1069

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik11-1-2010 22:22:03

hoi sandra,

wij trouwen eerst voor de kerk en dan om 13.30 voor de kerk, we hebben geen receptie, enkel een avondfeest.
wij hebben voor de suite na de kerkdienst een broodbuffet voorzien terwijl wij op fotolocatie gaan

grts daisy

griet
11-6-2011
 Meld misbruik11-1-2010 22:37:45

dit is op de 3 trouws dat ik al geweest ben meestal een gapend gat ...die ik zeker wil vermijden op me eigen trouw ...
ik vind het logisch dat de mensen inderdaad niet meer nog tussenin naar huis gaan,...meestal staat dit ook nooit duidelijk op de uitnodeging ...

ik heb dus al meegemaakt dat wij de bezoekers derikt na de kerk naar de feestzaal vertrokken ..de bruidjes op fotoschoot ..wij mochten al in de zaal maar hebben ongeveer 1,30 u daar gestaan zonder drank,hapje ..tot het koppel terug was en de receptie begon ...

/bij een andere koppel was het na het gemmente huis met zo een oldtimerbus waar de family in zat ...op die bus was drank voorzien,de rest reed achter met auto ...
dan stonden we stil ...gelukkig mooi weer dan kreeg ieder drank ...zo gewoon langst straat terwijl het koppel een eind verder op fotos nam..dit duurde ook ongeveer een uur ..gelukkig wel mooi weer ..maar dan vroeg ik me af wat als het ging regen ...
dan hadden die op de bus drank ...en de andere in de wagens niks ..

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik11-1-2010 22:48:05

Bij ons heerst net dezelfde vraag.
Wij zullen tussen 11u en 13u ergens trouwen, dan met suite gaan eten en dan foto's. Receptie en party begint om half8.

Ik denk dat ik ze bij me thuis zet en voor 's avonds pistolekes voorzie. Mijn ouders zijn toch 'thuis bij ons thuis' dus die trekken hun plan wel.
Zo kunnen onze 2 dochters ook meteen nog een dutje doen.

x Kitty

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik12-1-2010 7:52:40

Goh moeilijke vraag... Maar ik als trouwer zou mij dit niet echt aantrekken... de suite bij ons bestaat uit hele dichte familie of vrienden, dus die wonen bij ons helemaal niet ver... Of gaan gewoon bij ons binnen. Wij wonen in het dorp waar we trouwen. Daar zal mss wel wat eten zijn... :-) Maar toen vrienden van ons trouwden gingen wij meestal op cafe zitten :-) Don't worry!

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik12-1-2010 8:38:26

Wij trouwen om 12u voor de wet, geen kerkelijk huwelijk achteraf en de receptie is om 16.30. Wij schatten tegen 13u terug te zijn van het gemeentehuis, en gaan samen met een kleine groep (zal zo'n 15man zijn) bij mijn ouders voor een lunch... Wijzelf zullen snel iets eten en op locatie vertrekken. Die 3 uurtjes zullen nog wel snel voorbij zijn, eer ze iets gedronken en gegeten hebben, beetje gepraat... En rond 15u30 zijn wij wel terug van de foto's... Grtjes
Ilse

Hendrik
16-10-2010
 Meld misbruik12-1-2010 10:02:50

ik denk ook dat broodjes en iets te drinken bij jullie thuis of het ouderlijk huis de beste en gezelligste oplossing is.

wij trouwen voor de wet 2 weken voor ons huwelijk voor de kerk dus zitten die dag enkel met de kerkdienst om 14u30. Van 10 tot 12u30 gaan wij foto's gaan trekken, in die tijd zit de suite in het ouderlijk huis met broodjes en iets te drinken.
groetjes Hendrik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...