TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
31-7-2010
|
12-1-2010 6:27:29
Dag Lindsey, wij trouwen op 31 juli 2010 ook in de Residentie in Lichtaart. Dit is in onze regio wel gekend voor het goede eten en de bediening denk ik. Wij vonden het vooral ook makkelijk omdat we familie hebben die iets verder wonen en er gelegenheid is om te slapen. Wij zien het in ieder geval zitten en de prijs valt ook mee hoor Groetjes
|
|
Laura
11-7-2009
|
12-1-2010 8:42:41
Hey
Wij zijn vorig jaar 11 juli getrouwd en hadden ons feest in de Residentie. Is zowat een uur rijden van waar we voor de kerk getrouwd zijn gewoon omdat we wisten dat het zo'n goeie feestzaal ging zijn want mijn schoonzus is er 10 jaar geleden ook getrouwd.
Ik kan je de zaal alleen maar aanraden. Het eten was heel lekker, de zaal was mooi versierd, alles ging zoals het moest,... We mochten eveneens de menu voorproeven. Was heel lekker en we hebben wel 1 gerechtje van het buffet veranderd. Ik heb duizend keer die mensen daar lastig gevallen met vragen enz en nooit was een vraag hen te veel.
De baas zit er soms wel nonchalant bij als je hem ziet, maar op elke vraag zegt hij ja. Alles mag!
Wij hebben er ook geslapen en ik denk dat bijna heel het hotel vol zat met onze gasten. Wij hebben ontbijt op bed gekregen en dat was tip top in orde.
Ahja, de dj van het huis is ook aan te raden. De feest heeft geduurd tot half5-5u en vanaf het begon is de dansvloer nooit leeg geweest!
Groetjes, Laura
|
|
Ines
3-10-2008
|
12-1-2010 9:56:48
Hey Lindsay,
Als Noorderwijk (Herentals) ook binnen die regio past voor jullie, dan kan ik jullie zeker ook het Daemshof aanraden.
Daar was ons trouwfeest en het was super! In De Residentie ben ik 1 keer geweest en ik was er eerlijk gezegd niet wild van...
Den Eyck is ook een hele goeie zaal, daar zijn we ook al eens naar een feest geweest.
Groetjes Ines reeds 466 dagen getrouwd
|
|
cindy
4-6-2010
|
12-1-2010 19:55:35
ja hoi met cindy hier .wij trouwen op 4juni en wij doen ons feest in de notelaar in kasterlee .alle formules bespreek baar .moet je zeker is gaan horen hoor. groeten
|
|
Riet
4-9-2010
|
13-1-2010 12:20:04
Hallo, Wij hebben kerstavond gevierd in de Residentie in Lichtaart. Wel een hele mooie locatie... Wij hadden enkel wat problemen met onze kamer. Ik had mijn hondje mee en we moesten beneden in het oudere gedeelte slapen... Met als gevolg: weinig of geen chauffage. Zij hebben dit wel opgelost met elektrische vuurtjes, dus over de service viel er zeker niet te klagen!
|
|
Patricia
13-8-2010
|
19-1-2010 22:14:49
De Ganzerik in Geel, jammer genoeg zijn ze gesloten op het moment dat wij trouwen. Persoonlijk vind ik de residentie nogal gepasseerd. Den Eyck heb ik al goede en minder goede feesten gehad. Nog geen echte slechte. Als je iets vindt , dan hoor ik het graag want wij zijn ook nog op zoek...
|
|
Lindsay
6-11-2010
|
8-2-2010 22:28:59
Allemaal hartelijk bedankt voor de info. Gelukkig bestaat er zoiets als een forum voor toekomstige bruiden & en bruidegommen. Na een maand is de kogel door de kerk. We hebben gekozen voor het Daemshof in Noorderwijk. De zaal is piekfijn in orde. Het eten superlekker ( we zijn al gaan voorproeven) en de uitbaters zijn ontzettend vriendelijk. Ik kan al niet wachten tot de grote dag aanbreekt. Iedereen nog veel succes!
groeten, Lindsay
|
|
cindy
17-12-2011
|
26-10-2010 12:07:39
Hoi,
Ik ben al 2 keer naar een trouwfeest geweest in de residentie en vond het niet goed.
Het eten was niet lekker, bediening onvriendelijk..
Ik raad dit niet aan!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|