Terug naar overzicht
Hoi Tiziana,Wij trouwen in mei volgend jaar en zullen vier bruidsmeisjes hebben. Omdat we mijn stiefdochters laten kiezen hebben ze besloten om in Folieke kledij te kiezen. Dan kunnen ze die kledij later nog eens dragen.Ann20/05/2006
Ik zou ook eerder zorgen voor iets moois dat nog wel achteraf gedragen kan worden!! Ik ben van plan in een gewone winkel iets te gaan zoeken, wil er niet té veel geld aan gaan uitgeven, misschien moet je ook daar eens rondkijken?? Let er wel op dat die bengels nog flink kunnen groeien hé!!veel succes,Els
Wij trouwen op 10 december dit jaar en zijn vorig weekend kleren gaa halen voor het bruidsmeisje (4jaar). Dit is zeker nog op tijd en je bent zeker dat ze er niet zullen uitgroeien.Ik zal je na onze trouw een paar foto's doormailen.Groetjes,Katrien
Hey Katrien,wij trouwen 3 december en zijn eind oktober kleding gaan halen voor ons bruidsjongetje en meisje. Je moet er inderdaad op letten niet te veel op voorhand kleding te maken/te kopen omdat zo'n gastjes toch volop in hun groei zitten hé.Wij zijn naar folieke gegaan en hadden daar heel veel keuze. Ik heb hun outfit al op foto staan en zal ze jou straks als ik thuis ben doorsturen.groetjeskathleen
Bedankt voor jullie berichten.Ik ben ook niet van plan nu al iets te gaan kopen, maar ik ben wel al op zoek naar voorbeelden voor als ik het laat maken. -xxx-Tiziana
Veerle Vermeire uit Gent doet dit, zij maakt bruidskledij voor de bruid, bruidegom en bruidskinderen volledig op maat volgens de eigen voorkeur. Haar tel.nr. 09/231.21.75