Terug naar overzicht
Hey,Wel ik zou persoonlijk niet graag lam eten... Maar mijn zus en ouders eten dit super graag... toch neem ik dit niet. Ik vind dat ik de menu lekker moet vinden en mijn vriend/verloofde wil iets met veel vlees... Dusja dan zit je met lam ook niet zo goed... Maar voel je er zelf goed bij en neem wat jij graag eet! Groeten,Astrid 110910
ikzelf lust geen lam en bij ons thuis ook niemand. maar misschien kan je eens rond horen in je eigen familie wat hun voorkeur is, ik zou voor het varkenshaasje gaan. maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeurlesley12/06/2010
De kok van de zaal waar wij bij werken beweert dat ongeveer de helft van de mensen lamsvlees graag heeft (waaronder ik). Maar de vraag is ook wat jullie het liefste hebben?
ik zou geen lams nemen, ik eet dit ook graag maar ken velen dat dit niet willen eten, wij kozen voor onze menu iets simpels dat iedereen mag, wij kozen voor vakkenshaasje, iets dat bijna iedereen mag.
Je kan nooit voor iedereen goed doen. misschien kun je aan de mensen van de eretafel eens vragen als zij dat mogen.
als je moet kiezen tussen lam en varkenshaajse zou ik het lam nemen.varkenshaasje is heel lekker, maar als het is te lang gebakken is wordt het als snel een droog stuk vlees.zijn er geen andere mogelijkheden ? zoals kalfsvlees, eendeborst, of iets dergelijks ?
Er zijn veel mensen die niet graag lamsvlees eten. (ik eigenlijk ook niet). Wij gaan ook een menu nemen. En dit zal zijn tomatensoep,huwelijksbootje, gebraad en rosbief met groenten en kroketten, dan bruidstaart en nachtbuffet. (niet te duur en iedereen lust het wel he)
Wij houden het op gevogelte. Want mijn vriend eet dolgraag lamsvlees maar in onze familie lust dan weer niemand het. Daarmee wordt het dus kalkoen. Dat lusten zelfs de kinderen.
Ikzelf ben nogal nen viesneus. Ons menu was daarom ook een menu dat 'iedereen wel lust'. *opwarmetje van de chef ( 3 kleine gerechtjes; meloen met gandaham, garnaalcocktail en mozarellabolletje met zongedroogde tomaten.)*Koniginnensoep met bieslook en tomatenblokjes (= kippesoep hé)*Parelhoenfilet (= beetje fijner dan een kieken)met muskaatdruifjes, een waaier van seizoensgroenten en aardappelgarnituren*dessertenbuffet (ijstaart, biscuit, profiterolles, bavarois, tiramisu en chocomouse)groetjes, Carolina
Ik lust zelf heel graag lam. Toch zou ik voor het varkenshaasje gaan omdat dat voor een trouwfeest (met veel gasten) toch iets neutraler is. Echt niet leuk als je nog bijna volle borden ziet weggedragen worden...Groetjes,Véro
's nachts hadden we nog frietjes Alhoewel iedereen goed gegeten had zijn er toch nog goe wat frietjhes gegeten. groetjes, Carolina
Goh, ik lust zelf geen lam & zou het dus wel heel jammer vinden om dit geserveerd te krijgen, maar toch vind ik dat jullie je eerste keuze moeten serveren, hoor! Een compromis sluiten, die je zelf geen 100% vindt, zou ik als bruid niet doen, hoor! ;)