Terug naar overzicht
Het hangt een beetje af van wat je zoekt (in verzen of niet ?) en hoe laat die uren zijn van stadhuis en kerk. Daarna kan ik mss wel iets voor je vinden :)Groetjes
hallo, wij trouwen op 7 augustus. Ik ben al volop met de voorbereidingen bezig en op mijn uitnodiging staat:nathalie en diederik stappen op 7 augustus 2010 in de bruidswagen en worden dan naar de Onze-Lieve-Vrouwekerk van Nieuwkerke gereden, waar zij om 13u00 in het huwelijk zullen treden!!Veel succes met je zoektocht
Hey Stephanie,Wij trouwen op 17 juli en ben ook op zoek naar goeie tekstjes.Wil je graag dat iedereen ook de mogelijkheid heeft naar het gemeentehuis te komen?Of naar de kerk?Bij ons is iedereen welkom bij het gemeentehuis, maar liefst niet bij de dienst (we doen het op locatie met zo iets als rent-a-priest)Nu zijn er wel al mensen die aangegeven hebben dat ze willen komen buiten de hechte familie...moeilijk dus om de tekst correct te maken :SWe gaan allesinds al gebruik maken van aparte kaartjes voor receptie en diner/avondfeest.groetjes,Lisa
Hallo StephanieIk trouw ook op 16 juli 2010 :-)groetjesnathalie
Hallo Stephanie,wij trouwen op 29 mei 2010.....op 29 mei 2010valt er 't één en 't ander te beleven, want dan gaan wij elkaar om 15u het JA-woord geven.Wil je ons plezieren, kom het dan samen met ons vieren.Nadat wij onze krabbel hebben gezet in het Gemeentehuis van Brugge, geven wij vanaf ....... en dan uur van receptie of avondfeest.OFA & Bgeven elkaar hun ja-woord op 29 mei 2010 in het Gemeentehuis van Belsele.De huwelijksreceptie waar u van harte welkom bent, wordt gehouden in ...... van ... tot ... uur.Groetjes en van harte proficiat
het stadhuis is om 3 uur en de kerk om 4 uur.