Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodiging

11-1-2010 22:35:23
hoi, kan er mij iemand helpen?
ik zou een originele tekst op mijn uitnodigingen willen hebben.
wij trouwen op 16 juli 2010.
hoe vermeld je in een mooie tekst het uur van stadhuis en de kerk?

stephanie
9-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1039

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik12-1-2010 14:52:53

Het hangt een beetje af van wat je zoekt (in verzen of niet ?) en hoe laat die uren zijn van stadhuis en kerk. Daarna kan ik mss wel iets voor je vinden :)
Groetjes

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik16-1-2010 12:59:50

hallo,
wij trouwen op 7 augustus. Ik ben al volop met de voorbereidingen bezig en op mijn uitnodiging staat:
nathalie en diederik stappen op 7 augustus 2010 in de bruidswagen en worden dan naar de Onze-Lieve-Vrouwekerk van Nieuwkerke gereden, waar zij om 13u00 in het huwelijk zullen treden!!

Veel succes met je zoektocht

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 14:28:44

Hey Stephanie,

Wij trouwen op 17 juli en ben ook op zoek naar goeie tekstjes.

Wil je graag dat iedereen ook de mogelijkheid heeft naar het gemeentehuis te komen?
Of naar de kerk?

Bij ons is iedereen welkom bij het gemeentehuis, maar liefst niet bij de dienst (we doen het op locatie met zo iets als rent-a-priest)
Nu zijn er wel al mensen die aangegeven hebben dat ze willen komen buiten de hechte familie...moeilijk dus om de tekst correct te maken :S

We gaan allesinds al gebruik maken van aparte kaartjes voor receptie en diner/avondfeest.

groetjes,
Lisa

Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik27-1-2010 9:44:23

Hallo Stephanie

Ik trouw ook op 16 juli 2010 :-)

groetjes
nathalie

Pascale
1-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 22:57:28

Hallo Stephanie,

wij trouwen op 29 mei 2010.....

op 29 mei 2010
valt er 't één en 't ander te beleven, want dan gaan wij elkaar om 15u het JA-woord geven.
Wil je ons plezieren, kom het dan samen met ons vieren.

Nadat wij onze krabbel hebben gezet in het Gemeentehuis van Brugge, geven wij vanaf ....... en dan uur van receptie of avondfeest.

OF

A & B
geven elkaar hun ja-woord op 29 mei 2010 in het Gemeentehuis van Belsele.

De huwelijksreceptie waar u van harte welkom bent, wordt gehouden in ...... van ... tot ... uur.

Groetjes en van harte proficiat

stephanie
9-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 21:34:50

het stadhuis is om 3 uur en de kerk om 4 uur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info