Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf uitnodiging ontwerp met kids

11-1-2010 22:46:01
hallo

wij zouden graag zelf een uitnodiging ontwerpen maar weten niet hoe of wat.

We zouden graag onze kinderen erop zetten (foto) en hen het nieuws laten verklappen zo precies.

ideetjes en/of voorbeelden zijn welkom

Annina
12-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 955

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik12-1-2010 11:28:21

je kan hen ook vb een t-shirt laten aandoen met daarom vb "weet jij het al? mama en papa gaan trouwen" of "ons mama en papa gaan trouwen, vier jij mee", (dan wel een stuk van de zin per t-shirt)
dan kan je daar foto's van nemen voor de uitnodiging

of je kan ook een foto nemen waarop ze staan te fluisteren en dan een tekstje "wij weten iets wat jullie nog niet weten "

dit zijn maar wat ideetjes waar ik snel even opkom hoor

veel succes
Eva

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik12-1-2010 15:52:57

Misschien is dit iets bruikbaars ?

Spits maar even goed de oren
als jullie graag dit nieuws willen horen :
Op 21 augustus komt er een trouw...
...en worden mama en papa "Meneer en Mevrouw" !

Ipv mama en papa kan je ook jullie voornamen gebruiken. De datum is uiteraard fictief.

Aan verdere ideetjes kan ik je mss wel helpen maar hier op het forum wordt dat dan wel te lang, vrees ik. Kan het evtl ook via de mail ?

Annina
12-11-2010
 Meld misbruik12-1-2010 15:55:12

ja hoor, je mag me steeds mailen op annina.segers@telenet.be

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-10-2012 15:46:26

mail me op ph.joke@hotmail.com en ik stuur de onze door,onze dochter deed ook de aankondiging met fotos succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...