TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
christ
|
11-1-2010 23:22:58
Dag San,
Je kan me mailen op christ.vilez@telenet.be en dan kan ik je wat sfeerfoto's van in het Fabriekspand Roeselare mailen
Greetz, Christ
|
|
Hendrik
16-10-2010
|
12-1-2010 9:33:51
Dag San,
Wij trouwen op 16 oktober 2010 in Huis van Wonterghem" maar hebben uiteraard een aantal zalen bezocht. wat je zeker eens moet bezoeken is "Ter Lepe" in Roeselare. Dat is zeker en vast een unieke locatie, maar ofwel vind je het DE MAX ofwel vind je het niets. Wij dachten eerst (vanop foto's te zien) dat het zeker niets voor ons was, maar op aanraden van een kennis toch eens gaan kijken, en het is pas als je geweest bent dat je kan beslissen.
Uiteindelijk kozen wij voor "Huis van Wonterghem". voor ongeveer 100 mensen op receptie en ongeveer 140 avondfeest komt HVW ongeveer 2000€ goedkoper uit. dan was de keuze rap gemaakt. maar van beide zalen niets dan lof.
Groetjes Hendrik
|
|
Hendrik
16-10-2010
|
12-1-2010 9:37:22
Nog vergeten te zeggen,
als je in Ter Lepe wil trouwen is het zeker niet te vroeg om nu al te contact op te nemen want toen wij gingen (eind november) waren er in 2010 al zo goed als geen zaterdagen meer beschikbaar.
groetjes Hendrik
|
|
Wendy
12-6-2010
|
12-1-2010 12:37:14
Hey Sandra,
Wij trouwen in Ter Eeste in Roeselare, da's de feestzaal bij de Rodenbach brouwerij. Wij twijfelden tussen deze zaal en het Fabriekspand. Het verschil was bij ons vooral de beschikbare datum (fabriekspand was enkel nog begin augustus, knal in de verlofperiode dus..) en ook de prijs (deze kwam voor de beide zalen ongeveer gelijk uit, maar bij het Farbriekspand is dit dan met een traiteur, en dat geeft wel iets meer organisatie..) Maar ook gewoon dat Ter Eeste toch ook ietsje meer ons ding was, dus dat kwam ook goed uit :-)
Wij zijn er ook naartoe geweest, het was een heel vriendelijke dame die ons uitleg gaf, en ook wat info van verschillende traiteurs. Daarmee konden we dan aan de slag om eens te rekenen en te tellen.
Als je graag daar wilt trouwen, zou ik je ook aanraden om vlug te zijn (wij keken in mei '09 om in 2010 te trouwen).
Groetjes, Wendy
|
|
Ann
10-7-2010
|
12-1-2010 19:34:03
Wij trouwen in juli 2010 in het Fabriekspand, we waren onmiddellijk weg van deze zaal! Dat staat ook al vast van in januari 2009, dus niet te lang mee wachten is de boodschap! Je betaalt huur voor de zaal, er zijn tafels en stoelen, maar voor al de rest (decoratie, traiteur,...) kijk je zelf, zij geven wel wat tips en aanraders!
|
|
Anneleen
27-6-2009
|
15-1-2010 13:01:39
Dag Sandra,
Wij zijn afgelopen juni in het Fabriekspand getrouwd. Het was echt een fantastisch feest. Iedereen was vol lof over de zaal en alles was ook perfect georganiseerd. Het is inderdaad zo dat je met een traiteur moet werken, maar voordien vindt er een overleg plaats met jullie, het Fabriekspand en de traiteur om alles nog eens te overlopen. Ik moet zeggen dat alles dik in orde was en dat ik mij er niks van moest aantrekken, dus zeker een aanrader.
Groetjes,
|
|
sophie
15-8-2009
|
17-1-2010 21:46:21
Hallo Sandra,
Wij zijn 15 augustus getrouwd in het fabriekspand. Het was fanatstisch. We hebben gewerkt met trateur leconte (uitstekend). Wij hebben voor huur zaal, aankleding van de zaal en de frisdranken en bieren ongeveer 4000 euro betaald. Als je enkele foto's wil zien van ons huwelijk moet je maar eens mailen naar mij. sophie_vanhille@hotmail.com
groetjes Sophie
|
|
sophie
15-8-2009
|
17-1-2010 21:46:22
Hallo Sandra,
Wij zijn 15 augustus getrouwd in het fabriekspand. Het was fanatstisch. We hebben gewerkt met trateur leconte (uitstekend). Wij hebben voor huur zaal, aankleding van de zaal en de frisdranken en bieren ongeveer 4000 euro betaald. Als je enkele foto's wil zien van ons huwelijk moet je maar eens mailen naar mij. sophie_vanhille@hotmail.com
groetjes Sophie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|