Terug naar overzicht
heykesIk voorzie enkel een corsage voor men toekomstige alleen.groetjes
Wij hadden voor alle mannen van de suite een corsage, zelfs voor ons zoontje van 2 :-)'t Waren kunstbloemen met een magneet. Bij m'n ouders en grootouders hangen die nog steeds op de ijskast!Groetjes Evy529 dagen getrouwd
ik ook enkel mijn toekomstige en eventueel zijn getuige..xje
O ow, dit is iets waar ik nog niet aan gedacht had!Waar haal je zoiets??
wij voorzien geen corsages, gezien we op z'n amerikaans gaan trouwen en geen klassieke suite nemen.
hey!enkel voor de bruidegom, zo is het voor iedereen duidelijk wie ze moeten feliciteren ;)vrees ook dat onze broers daar niet echt mee zouden opgezet zijn
hej Tamara,wij werken ook niet echt met een suite, maar de mannen van de 'suite' krijgen wel een boutonniere en de dames een corsagedan weten de genodigden aan we ze vragen moeten stellen als ze vragen hebben, dan worden wij ook minder lastig gevallenen dat maakt het ook makkelijker voor de mensen van de gemeente, ceremonie, avondfeest om deze personen te herkennen :-)
Hallo,Wij hadden voor niemand corsages voorzien, zelfs niet voor de bruidegom. Is beetje ieder zijn smaak denk ik. Gewoon doen wat je zelf het beste vindt!GroetjesKatrien207 dagen getrouwd!
Bij ons hadden alle mannen één en dat was op mijn vraag.Zo kwam de suite echt uit en mijn man "viel" toch al op omdat hij een totaal ander (eigen) kostuum aanhad.Ik vind het mooier, maar eigen smaak primeert natuurlijk.We hebben ze bij de bloemist laten maken obv mijn bruidsboeket.
Enkel mijn man had er één. De rest van de suite had zo'n "stoeferke", een pochetteke in de bovenzak.Groetjes,Véro
Mijn man had een pochetje (zakdoekje). De rest van de suite niets omdat ze ook allemaal iets anders aan hadden. Het was ook warm waardoor ze hun vest bijna niet aangehad hebben. groetjes, Carolina
Hallo,Wij hadden voor iedereen een corsage voorzien...Niemand had het verwacht en vond het zo leuk en origineel dat zij dat ook kregen...Was ook zeer mooi op de foto's, iedereen die zo'n corsage ophad...veel succes en plezier.Gr.Tess