Terug naar overzicht
Hallo Chantal,Wij zijn vorig jaar 14 augustus getrouwd met de Goede Herder. Er kan een misboekje gemaakt worden maar wij hebben dat niet gedaan. We wilden onze gasten absoluut verrassen met deze unieke viering en daarom hebben wij geen misboekje gemaakt. Wij hebben onze gasten de mis laten "ervaren". We hebben dan ook niks dan positieve reacties gekregen. Achteraf hebben wij van de Goede Herder wel het volledige draaiboek gekregen van de viering. Een hele mooie herinnering.Veel succes!Groetjes,Ilse & Kristof
hey,wij hebben wel een misboekje gemaakt voor onze viering met "de goede herder". Maar niet het klassieke boekje, wel eentje waar de gasten een zekere leidraad in vonden en zo dan ook als aandenken konden meenemen.Vanwaar ben jij?Ik heb er nog een paar op overschot liggen dus als het niet te ver is mag je gerust ééntje komen halen.groetjes,Patricia
@Ilse: Ik ben ook heel benieuwd naar onze viering, kheb al zoveel positiefs hoort over de goede herder dat bij velen hun viering zo mooi was! Is wel leuk dat je zo'n draaiboek gekregen hebt idd een heel mooie herinnering. Bedankt!Groetjes!x
@Patricia: Hey ik ben van Oost-vlaanderen (Oudenaarde) zou wel leuk zijn mocht ik eentje komen halen zo heb ik toch al een gedacht van hoe ik dit zou moeten doen... Alvast Bedankt!Groetjes!x
Hey, ik ben wel van Mechelen maar ik ben regelmatig in Hamme. We zullen dan iets kunnen regelen, breng ik dan enkele foto's mee danheb je mss een gedacht! Laat maar weten wat en hoe je iets ziet zitten om te regelen?Groetjes patricia
Mail mij anders dirk_patricia@hotmail.comgroetjes