Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weet iemand een originele verrassing voor de valentijn

12-1-2010 15:26:28
Ik zou mijn ventje graag een echt verrassen.Ik ben er al een tijdje op zoek naar iets origineel, iets wat hij niet verwacht en wat hem toch echt plezier zou doen...
Een onmogelijke vraag??? of toch suggesties?
Sonia

Sonia
5-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1384

christ

Meld misbruik12-1-2010 15:56:18

Een fotoshoot doen en hem dan het resultaat geven?

joke
10-7-2010
 Meld misbruik12-1-2010 16:15:35

Ik heb ook gekozen voor een fotoshoot. Ik ben via google op www.jebentknap.be gekomen. Bij de fotoshoot een heel mooi albumpje in de prijs inbegrepen. Ik ben zeer tevreden en fier over het resultaat. Kan bijna niet meer wachten om het albumpje aan mijn vriend te geven.
't was wel spannend. Ik wou wat sensuele foto's en was dat niet echt gewoon. Maar de zenuwen waren vlug over. De fotoshoot verliep heel ontspannen. Een toffe ervaring. Echt een zalige fotograaf.
Zeker een aanrader.

Joke

frida
6-2-2010
 Meld misbruik12-1-2010 16:53:07

dag,

Ik heb mijn ventje vorig jaar een luchtvaartkado gedaan. Hij zei al lang dat hij eens wilde varen met een luchtballon. Ja hoor het was een schot in de roos.

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik12-1-2010 16:53:09

dag,

Ik heb mijn ventje vorig jaar een luchtvaartkado gedaan. Hij zei al lang dat hij eens wilde varen met een luchtballon. Ja hoor het was een schot in de roos.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-1-2010 17:13:13

Wij gaan een weekendje naar Parijs (dit is meteen ook zijn verjaardagscadeau, want hij verjaart 12 februari).

Groetjes,

Véro

Sonia
5-6-2009
 Meld misbruik12-1-2010 22:26:54

Een fotoshoot heb ik vorige jaar ook gedaan. Mijn ventje was in de wolken met het resultaat. Artxpo zorgde voor zalige foto's. Als ik me niet vergis is jebentknap.be vandezelfde fotograaf.
Ik zoek dus nog verder naar een even leuke verassing. Voor wie nog nooit een fotoshoot gedaan heeft, zeker minstens één keer doen.
Sonia

heidi

Meld misbruik13-1-2010 7:27:15

ik had vorrig jaar ook een fotoshoot laten doen door artxpo, echt supper foto's, en mijn (nu man) was zeer blij, ik ben eigenlijk niet te vinden om te poseren, maar deze foto's zijn zo natuurlijk en lichtjes gewaagd maar supper mooi...

Evianne

Meld misbruik13-1-2010 9:24:39

Ik heb vorig jaar mijn verloofde een cadeau box gegeven van goldenmoments.be. Hierdoor kon hij zelf kiezen wat hij wilde doen. Hij heeft toen voor een high tea voor 2 gekozen, zodat ik ook nog mee kon. Zeer lief van hem! Het was een leuk cadeau en hij kon zelf kiezen wat hij wilde dus al met al was onze Valentijnsdag geslaagd!

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik13-1-2010 14:23:41

Neem eens een kijkje op de website www.ladiessecret.be
Dit is een vrouwvriendelijke erotische website waar ze ook tal van leuke geschenksetjes hebben om samen van een romantisch avondje te genieten.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...