Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maaltijd proeven op voorhand

12-1-2010 17:20:12
Ik vroeg mij af of het de gewoonte is om de hoofdschotel enkele maanden op voorhand al te mogen proeven in de gekozen feestzaal.

Doen jullie dit ook, of is dit niet de normale gang?

alvast bedankt!

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 694

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-1-2010 17:22:22

Bij ons was dat niet zo, maar wij hadden eerder al 2 andere trouwfeesten in onze feestzaal, dus we waren wel gerust.
Sommige feestzalen doen dat, maar heus niet allemaal. Dit is echt afhankelijk van feestzaal tot feestzaal.

Groetjes,

Véro

Truus
29-5-2010
 Meld misbruik12-1-2010 17:54:12

Wij mochten met 6 personen (wij en onze ouders) het menu gaan proeven. Hapjes, voorgerecht, soep en hoofdgerecht. Ook de cava en de wijnen mochten we voorproeven.

Groetjes,
Truus

Debra
7-8-2010
 Meld misbruik12-1-2010 17:59:54

@Truus : moest je hiervoor dan betalen of was dit in de prijs inbegrepen?

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik12-1-2010 18:43:52

ik vrees dat je dit moet betalen :s, ja het is moeilijk op een definitief menu samen te stellen e :s

monica
22-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 10:13:43

Wij hebben alles geproefd op voorhand..wij hebben door te proeven ook onze menu samengesteld, dus we zijn er twee keer geweest.
De eerste keer mochten we alle aperitieven (cava, schuiimwijn en champagne) proeven met bijhorende aperitiefhapjes. Dit werd door het huis aangeboden.
De menu's die we nadien kozen betaalden we aan de prijs zoals op het feest zal zijn, dus ook goedkoper dan normaal...
Ik vind dat je toch geen menu kan kiezen voor zo'n belangrijke dag als je het niet eens eerst eens geproefd hebt?!
Dus: trek je stoute schoenen aan en doen!

joke
1-8-2009
 Meld misbruik14-1-2010 13:18:09

hey!

bij onze feestzaal bestond de mogelijkheid niet om te gaan voorproeven, zij hebben nl. geen restaurant.
de wijnen en aperitief hebben we wel geproefd.
zeker eens informeren bij je feestzaal.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...