Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite-kledij grotere maten

12-1-2010 19:57:54
Hallo mede bruidjes

Even een vraagje ivm suite-kledij voor grotere maten. Mijn mama draagt immers vaak kledij van winkels zoals bv "de paprika". Ze staat daar super mee en wil iets gelijkaardigs voor mijn trouw, maar dan wel van een iets specialere winkel.
Hebben jullie enkele ideetjes van winkels waar ze suite kledij in grotere maten en vooral zo wat laagjes mode verkopen?

Alvast erg bedankt
tomenkim.onzetrouwpagina.com

kim

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1095

Channa
30-10-2011
 Meld misbruik12-1-2010 20:58:06

Xandres heeft een lijn voor grote maten. Daar vind je wel iets chiquere dingen.

Marita

Meld misbruik13-1-2010 0:22:46

Hallo Kim,
eventueel moet je eens komen kijken bij Het Bruidsparadijs. We hebben een ruime keuze in suitekledij voor grotere maten. Ben je geïnteresseerd in onze modeshow? Deze vindt plaats op vrijdagavond 15/1 om 20u. Inkom is gratis, je moet wel op voorhand je plaatsen reserveren via secretariaat@bruidsparadijs.be. Als je wil komen passen, maak je best op voorhand even een afspraak zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Marita

Meld misbruik13-1-2010 0:24:49

Kim,
nog vergeten te melden dat op onze modeshow suite- én bruidskledij geshowd wordt in een maatje meer!
Marita
www.bruidsparadijs.be
Merksem

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-1-2010 16:45:36

Al bij de 'selection' reeks bij Ulla Popken gekeken?

Di Loco in Lichtaart?

XL mode in Aarschot?

In Sluis hebt ge ook nog ene maar ben naam kwijt.

Anders naar Nederland trekken. Daar staan ze veel verder in 'grote maten'.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...