Terug naar overzicht
Héél leuk!!Ik ga die persoon z'n gegevens bijhouden voor als wij ooit een geboortekaartje nodig hebben :)Marieke
zeer mooi! Ben er jaloers op :-)
MOOI, en heel origineel. Wauw leuk gedaan xxx
Ik ben even op je site gaan zien en zie dat je naar Nostalgic Cars gegaan bent... die hebben hele mooie wagen e! Ik heb daar altijd gewoont (Serskamp, er net naast) en wou dus ook specifieke auto's voor ons suitegebeuren. Maar voor 11 september waren die niet meer vrij. Wel leuk dat iemand van de kanten van Vilvoorde dacht ik naar Schellebelle uitwijkt :-)... Maja ik ben ook in Aartselaar (Antwerpen) uitgekomen... ps: leuke uitnodiging!
Dankjewel allemaal!En ja Astrid, wij hebben voor Nostalgic Cars gekozen omdat ik graag een 50's Buick als ceremoniewagen wou! Zoals op onze uitnodiging eigenlijk :) We hebben maar één wagen gehuurd, want we kiezen niet voor een traditionele suite en we trouwen niet voor de kerk.'t Is wel een eindje rijden maar hun prijs viel het best mee en zij hadden er geen problemen mee om van zover te komen!
Heel mooie en orginele uitnodiging.
Leuke uitnodiging!Wij trouwen ook op 27 maart. Het komt stilletjes aan dichter bij é.Veel succes!Groetjes,Sophie