Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe een feestregelement origineel aanbrengen?

12-1-2010 21:54:59
Wij willen werken met een feestregelement, maar hoe gebruiken jullie dit? Het gewoon op tafel leggen vind ik zo eenvoudig en nutteloos dan. Hopelijk heeft iemand wat ideetjes.

groetjes

N
23-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 939

tamara
27-8-2016
 Meld misbruik13-1-2010 8:37:54

hey,

bij ons krijgen ze bij het binnenkomen een zakje en daarin zit iets waaraan ze hun tafel kunnen herkennen,een regelement,pilletjes tegen de hoofpijn achteraf,en voor de suite ook nog een belleblaas voor aan de kerk.zij krijgen hun zakje s' morgens al.

groetjes tamara

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 9:29:32

Hallo,

ik ga een feestregelement verwerken in mijn speech :-)

Eva
10/07/10

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik13-1-2010 9:58:09

Bij ons staat dat in verkorte versie (enkel de grappigste dingen) op de linkerbinnenzijde van elk menu. Op de rechterzijde komt het menu zelf. Omdat je nu eenmaal altijd tafels hebt waaraan gasten zitten die elkaar niet kennen en dit leek ons de grappigste manier om het ijs te breken tussen die mensen. Voor de gasten die elkaar wèl kennen is het trouwens even plezierig.
Groetjes

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 12:07:57

Hey

Daar ik werk met namen voor men tafels heb ik dit op een A4 blad gemaakt en daaronder dan een feestreglement opgezet. Dit samen geplastificeerd en strikjes rond gedaan en op een schildersezel gezet. Ikzelf ben er content mee.

Veel succes

groetjes
Petroeska

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-1-2010 16:16:44

Wij hadden een powerpoint presentatie gemaakt met oude foto's. Van vroeger tot nu. Als laatste hadden wij een feestreglement.
De presentatie liep in de gang. (als ze naar het toilet gingen ...)

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-1-2010 17:05:02

Wij werkten als tafelthema met 'reisbestemmingen'. Alle gasten kregen bij het binnenkomen een kaartje met een foto van ons op die reisbestemming. Op de tafels zelf kwamen die foto's in het groot terug. Die waren op een dik A4-blad gekleefd. Op de achterkant van dat blad stond dan het feestreglement. Bij de grote tafels (10 à 12p. lagen 2 reglementen, dus eentje zonder foto). Voor veel gasten was dit nieuw en onmiddellijk een gespreksonderwerp aan tafel.

Groetjes,

Véro

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik13-1-2010 19:42:47

Hey,

ik weet niet of je een site maakt, maar daarop kan je dat al vermelden. Wij hebben dat toch gedaan: michael-katrien.onzebruiloftsite.nl

Had veel succes ;)

Groetjes
Katrien
Al 102 dagen getrouwd (maar het lijkt nog gisteren)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...