Terug naar overzicht
Wij geven een leuke kaars ( speciale vorm ) met de datum er op.Groetjes
Hej Vanessa,Voor mijn getuigen maak ik een juweel die ik dan in een prachtig juwelendoosje zal steken. Wat mijn verloofde zal voorzien voor zijn getuigen, daar is hij nog niet uit. Voor onze ouders gaan we een digitale fotokader kopen en daar de foto's van de trouw opzetten.maar je kan ze vb ook een bongobon geven of er eens mee gaan eten als jullie terug zijn van huwelijksreis ofzo, er zijn heel veel mogelijkheden
Hey, wij reserveren een challet in de Ardennen en gaan met hen op weekend. Wij betalen het verblijf, voor het eten en uitstapjes wordt een potje gemaakt!
dat ideetje van de ardennen is wel tof.1klein probleem: mijn getuige en ik komen totaal niet overeen met de vrouw van mijn vriend zijn getuige.die kaars is ook wel tof.ik dacht voor mijn mama en schoonma een boeket bloemen te geven en mijn schoonpa een fles wijn.we hebben nog tijd hé.dankje voor de reacties.
Wij gaan een gegraveerd champagneglas geven.Groeten Lindsay09/10/2010
Wij gaan 'chique' eten. Wel bijna een half jaar na de trouw. (door ziekenhuisopname, feestdagen en dergelijke)groetjes, Carolina
halloAls je graag gegraveerde glazen wil geven mag je mij steeds contacteren via mijn e-mail:marie_4562@msn.comgroetjes