Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk getuigen

13-1-2010 7:25:43
hoi,
ik trouw op 6maart (burgelijk), we geven enkel een receptie.
op die receptie zou ik graag even de getuigen in de bloemetjes willen zetten.
wie heeft er leuke of originele ideetjes?

vanessa

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1105

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-1-2010 8:58:33

Wij geven een leuke kaars ( speciale vorm ) met de datum er op.

Groetjes

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 9:12:30

Hej Vanessa,

Voor mijn getuigen maak ik een juweel die ik dan in een prachtig juwelendoosje zal steken. Wat mijn verloofde zal voorzien voor zijn getuigen, daar is hij nog niet uit. Voor onze ouders gaan we een digitale fotokader kopen en daar de foto's van de trouw opzetten.

maar je kan ze vb ook een bongobon geven of er eens mee gaan eten als jullie terug zijn van huwelijksreis ofzo, er zijn heel veel mogelijkheden

Elke
22-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 11:16:20

Hey, wij reserveren een challet in de Ardennen en gaan met hen op weekend. Wij betalen het verblijf, voor het eten en uitstapjes wordt een potje gemaakt!

vanessa

Meld misbruik13-1-2010 11:58:16

dat ideetje van de ardennen is wel tof.
1klein probleem: mijn getuige en ik komen totaal niet overeen met de vrouw van mijn vriend zijn getuige.
die kaars is ook wel tof.
ik dacht voor mijn mama en schoonma een boeket bloemen te geven en mijn schoonpa een fles wijn.
we hebben nog tijd hé.
dankje voor de reacties.

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik13-1-2010 13:21:59

Wij gaan een gegraveerd champagneglas geven.

Groeten Lindsay
09/10/2010

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-1-2010 16:34:38

Wij gaan 'chique' eten. Wel bijna een half jaar na de trouw. (door ziekenhuisopname, feestdagen en dergelijke)

groetjes, Carolina

Marie

Meld misbruik27-1-2010 10:37:27

hallo
Als je graag gegraveerde glazen wil geven mag je mij steeds contacteren via mijn e-mail:marie_4562@msn.com
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...