Terug naar overzicht
Hey jenniferintrede Shania Twain vind ik heel mooi, je kan ook "still the one" nemen van haar. of "zij" van Marco Borsatoals tussenliedjes eventueel Axelle Red "parce que c'est toi", Elton John "Your song", Clouseau: "Altijd heb ik je lief"...mooie slows genoeg om uit te kiezen!succes met de keuze!Sofie15/05/10
Hallo,Wij hebben als intredeliedjes de volgendeShania Twain - From this momentElvis Costello SheEn voor de rest van de viering de volgendeCeltic Women - Orinoco flowAbba - I have a dreamCeline Dion - Let's talk about lovePaul de Leeuw - Ik heb je liefAls slotlied nemen we Because of You van Kelly Clarkson en als uittredelied You'll be in my heart van Phil Collins.Groetjes Cynthia30/04/2010
Hallo Jennifer,Wij hadden tijdens het uitdelen van het brood en de wijn eveneens Ik hoor bij jou van Marco Borsato. Een prachtig nummer. Als we het opzetten in de auto dan pinken we nog steeds een traantje weg bij de gedachte aan onze mooiste dag. Bij het ondertekenen van de akte hadden wij If I should fall behind van Bruce Springsteen. Na ons gekozen verhaal hadden wij Our own love van Anouk. Bij het vertrekken hadden wij gekozen voor UB40 met Can't help falling in love.Veel succes nog!Groetjes,Ilse & Kristof152 dagen getrouwd
@CynthiaMooie liedjes maar mag ik je toch 1 tip geven?Because of you van kelly Clarkson gaat over iemand die haar heel hard gekwetst heeft en is echt geen positief liefdes nummervb bij lyricsBecause of you I find it hard to trust Not only me, but everyone around me Because of you I am afraid Ik zou dit dus niet nemen maar het is natuurlijk nog steeds jouw keuzegroetjes Sofie
ik vond Engelen van Jan Schepens mooi (nederlandstalige van Angels, Robbie Williams), wij hebben de vlaamse versie gespeeld in de mis en onze openingsdans was de engelstalige versie...
Hey!Wij nemen de volgende liedjes:-intrede mensen en suite: A whole new world - Alladin- intrede bruis: She-Elvis Costello- tussenzang: Have a little faith in me - John Hiatt- tussenzang: Be Mine - David Grey- huwelijksregister: You'll be in my heart- Phill Collins- Offerande: Come what may - Ewan McGregor- Communie: Wire to wire - Razorlight- Bedanking ouders: Bedankt lieve ouders - Vader Abraham- uittredelied: I say a little prayer for you - Aretha FranklinVeel succes!
Onze liedjes waren:Intrede: Alegria - Cirque du SoleilTussenzang: The best is yet to come - Novastar (vond dit wel toepasselijk, omdat de inzegening dan nog moet gebeuren)Tekenen huwelijksregister: Altijd heb ik je lief - ClouseauVoorbeden: Hou me vast - VolumiaCommunie: You're still the one - Shania TwainUittrede: I had the time of my life - B. Medley & J. Warnes (Dirty Dancing)Groetjes,Véro
Hé Jenniferwij hebben tot nu toe vast liggen:als intrede Your Song van Elton John. Tussendoor Happy Together - The Turtlesuittrede: Jason M'ras - I'm yoursveel succes nog met de keuze! groeten
Wij zijn volop bezig met de voorbereiding van onze viering (alternatieve viering in feestzaal met Hét Moment).Deze liedjes hebben we al gekozen:-wij komen samen de zaal binnen op "La Vita e bella" (van de film)-"all you need is love" in de versie van Lynden David Hall (Love Actually)-uittreden op "crazy in love" (van Beyoncé)... omdat ons feest dan begint mag het meteen knallen!Verder kiezen we voor elkaar nog een nummer voor tijdens de viering. Dat blijft ons geheimpje voor elkaar tot de dag zelf (i.p.v. persoonlijk geschreven trouwbeloften). Hiervoor gebruiken we een gedicht... Groetjes x-
dag anja, wat leuk dat jij zingt, hoeveel vraag jij hiervoor? xxx groetjes