Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie prachtig!

13-1-2010 9:53:39
Heu mede-bruidjes! Hebben jullie je bruidslingerie al gevonden? Welke is het geworden? Ik heb alvast een goede tip!

Ik heb er zelf ontzettend lang over gedaan eer ik een goed, mooi, strapless setje vond. Ik heb zelf nog al een lastige maat een 70D/E, vaak staken ze me in een C, gevolg uitvallende borsten. En dan die verkoopsters "het zit echt goed" euhm nee!

Na lang zoeken heb ik een prachtige collectie tegen gekomen namelijk Aubade Ecrin Sensuel, dit is de nieuwe zomer/lente collectie van 2010 volledig in het wit kant. Maar het leukste is dat er een klein medaillon tussen de cups ziet, zo kan je je liefste heel de dag lekker dicht bij je houden!

Hier kan je heel de collectie bekijken:
http://aubade.com/Collections/Lingerie+Collections/Spri...

Ik ging zelf voor het korset, die heel mooi zit en echt prachtig is!
Ik vond de collectie van Marie-Jo ook wel mooi zitten, maar net iets minder mooi.

Bij Triumph hebben ze ook een leuke bruidscollectie voor kleine maten en nu aan de helft van de prijs!

Welk setje hebben jullie gekocht?

Evi
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1345

nele
17-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 10:14:04

Dag Evi,

Waar heb jij deze setjes tegengekomen of waar heb jij dit kunnen kopen?

En viel de prijs mee?

Alvast bedankt

Nele

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 10:17:54

Ik kwam dit geweldig setje tegen bij de Inno. De prijs is niet echt aan de lage kant, ik betaalde voor het korset 160€ en dan nog een slip 70€, in totaal dus 230€. Niet echt goedkoop, en zeker niet als ik dan ook nog een ander setje kocht voor 's avonds :) Maar je trouwt maar één keer eh ;)

Aubade vind je echt bij heel veel lingeriezaken, hebben ze hem niet in stock, dan kunnen ze hem zeker voor je bestellen.

nele
17-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 10:22:40

Naar welke inno ben je geweest?

Groetjes

Nele

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 10:25:38

Ik ben naar de Inno in Antwerpen geweest, sinds hun rennovatiewerken, is heel de benedenverdieping lingerie geworden. Ontzettend veel keuze dus!

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 13:30:34

ik ben vorige week ook gaan kijken voor lingerie :) Ik wilde een BH die als halter kan, en zonder voorgevulde cups, en het probleem bleek de niet-voorgevulde cups te zijn...bijna alle halterbeha's hebben dat :-s

Maar...ik heb wel een setje van Marie-Jo besteld (model Avero, ik heb hetzelfde model al in het donker), met bijpassend slipje en jarretellen (vriend had laten vallen dat hij dat wel zag zitten ;-) )

Normaal zou ik alles zeker moeten hebben tegen dat ik ga passen eind februari.

Leuk he :-)

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 15:38:13

Mijn setje komt van de hunkemoller en koste net geen 50€ voor een bh (bandjes kan je veranderen) en een slip. Ok, zo een corsetje is supermooi maar voor die paar keer dat ik het zou dragen ga ik daar geen 200€ aan uitgeven :-)
Vandaar mijn goedkopere keuze... Ik ben wel van plan om nog een extra setje te kopen dat mee op huwelijksreis gaat;-)

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 16:16:47

Ik wou dat ik ook in een setje van de Hunkemoller kon, maar mijn borsten hebben nu éénmaal meer steun nodig :)

Het is inderdaad best veel geld voor enkel ondergoed, maar het belangerijkste was voor mij dat alles er goed in zat en zeker strapless, en dat had ik met dit setje.
Dan is het voor mij elk centje waard :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-1-2010 16:52:11

Tip: Doe je bh zeker op voorhand eens aan (zonder dat je ventje dat daarom moet weten). Mijn setje van Hunkemöller zat prachtig in de winkel, tot ik het thuis enkele uurtjes aanhad... Er zat vulling in de cups (wat ik normaal niet draag) en die vulling perste precies alles naar buiten... Niet fijn!
Ik heb dan een ander setje gekocht (in een andere winkel en van een ander merk) en dit zat wel perfect, zelfs na een hele dag dragen.

Groetjes,

Véro

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 19:43:25

Ik heb ook in INNO Antwerpen een setje van Simone Perele gekocht, echt mijn smaak. Eenvoudig, maar prachtig. Ik had er ook nog ééntje nodig om in mijn kleed te naaien, omdat ik een iets lagere rug heb, daarvoor heb ik er ééntje van Chantelle (die kan ik er gewoon weer uitknippen, maar ik wou toch nog een ander setje, ik ga 's nachts niet meer zitten knippen! :) & niet onbelangrijk: alles aan -50%. Voor een setje betaalde ik nog 48 euro & het is echt prachtige kwaliteit!

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 20:11:05

Bedankt voor de tip Evi! Ik heb dezelfde maat als jou, dus ik ga zeker eens een kijkje nemen. Ik vind het trouwens een heel mooi setje! Goeie keuze ;-)

Groetjes, Marijke
10/07/2010
www.frederikenmarijke.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...