Terug naar overzicht
Dag Evi,Waar heb jij deze setjes tegengekomen of waar heb jij dit kunnen kopen?En viel de prijs mee?Alvast bedanktNele
Ik kwam dit geweldig setje tegen bij de Inno. De prijs is niet echt aan de lage kant, ik betaalde voor het korset 160€ en dan nog een slip 70€, in totaal dus 230€. Niet echt goedkoop, en zeker niet als ik dan ook nog een ander setje kocht voor 's avonds :) Maar je trouwt maar één keer eh ;)Aubade vind je echt bij heel veel lingeriezaken, hebben ze hem niet in stock, dan kunnen ze hem zeker voor je bestellen.
Naar welke inno ben je geweest?GroetjesNele
Ik ben naar de Inno in Antwerpen geweest, sinds hun rennovatiewerken, is heel de benedenverdieping lingerie geworden. Ontzettend veel keuze dus!
ik ben vorige week ook gaan kijken voor lingerie :) Ik wilde een BH die als halter kan, en zonder voorgevulde cups, en het probleem bleek de niet-voorgevulde cups te zijn...bijna alle halterbeha's hebben dat :-sMaar...ik heb wel een setje van Marie-Jo besteld (model Avero, ik heb hetzelfde model al in het donker), met bijpassend slipje en jarretellen (vriend had laten vallen dat hij dat wel zag zitten ;-) )Normaal zou ik alles zeker moeten hebben tegen dat ik ga passen eind februari.Leuk he :-)
Mijn setje komt van de hunkemoller en koste net geen 50€ voor een bh (bandjes kan je veranderen) en een slip. Ok, zo een corsetje is supermooi maar voor die paar keer dat ik het zou dragen ga ik daar geen 200€ aan uitgeven :-)Vandaar mijn goedkopere keuze... Ik ben wel van plan om nog een extra setje te kopen dat mee op huwelijksreis gaat;-)
Ik wou dat ik ook in een setje van de Hunkemoller kon, maar mijn borsten hebben nu éénmaal meer steun nodig :)Het is inderdaad best veel geld voor enkel ondergoed, maar het belangerijkste was voor mij dat alles er goed in zat en zeker strapless, en dat had ik met dit setje.Dan is het voor mij elk centje waard :)
Tip: Doe je bh zeker op voorhand eens aan (zonder dat je ventje dat daarom moet weten). Mijn setje van Hunkemöller zat prachtig in de winkel, tot ik het thuis enkele uurtjes aanhad... Er zat vulling in de cups (wat ik normaal niet draag) en die vulling perste precies alles naar buiten... Niet fijn!Ik heb dan een ander setje gekocht (in een andere winkel en van een ander merk) en dit zat wel perfect, zelfs na een hele dag dragen.Groetjes,Véro
Ik heb ook in INNO Antwerpen een setje van Simone Perele gekocht, echt mijn smaak. Eenvoudig, maar prachtig. Ik had er ook nog ééntje nodig om in mijn kleed te naaien, omdat ik een iets lagere rug heb, daarvoor heb ik er ééntje van Chantelle (die kan ik er gewoon weer uitknippen, maar ik wou toch nog een ander setje, ik ga 's nachts niet meer zitten knippen! :) & niet onbelangrijk: alles aan -50%. Voor een setje betaalde ik nog 48 euro & het is echt prachtige kwaliteit!
Bedankt voor de tip Evi! Ik heb dezelfde maat als jou, dus ik ga zeker eens een kijkje nemen. Ik vind het trouwens een heel mooi setje! Goeie keuze ;-)Groetjes, Marijke10/07/2010www.frederikenmarijke.be