Terug naar overzicht
Ik vraag mijn 9 beste vriendinnen en 3schoonzussen. De schoonzussen is wel meer omda'k weet da ze ervan uitgaan da ze worden uitgenodigd. En ik kom er wel mee overeen dus storen doet het mij niet.
Ik vraag ook de schoonzussen 'omdat het zo hoort', verder ga ik ook goed moeten schiften, want de collega's willen denk ik ook mee, dat zijn er dan 6, dan nog de vriendenkring...Het zal alleszins een grote gezellige bende worden..
hey,ik vraag 6 vriendinnen en mijn 2 schoonzussen. Ik twijfel over een aantal collega's, kom er goed mee overeen maar hou werk en privé liefst gescheiden daar ik ook niet weet wat mijn vriendinnen in petto hebben.
ik zit buiten mijn wil om aan 25 :sgetuigen hebben de lijst zonder onze goedkeuring uitgebreid met alle gevolgen van dien
hey!op mijn vrijgezellen waren we met een dertiental en dat was een leuke bende. aan een vrijgezellenfeestje met een 30-tal meiden heb ik goede herinneringen, maar met de bruid heb ik wel niet veel gebabbeld...
ik heb mijn getuige een lijst gegeven met 20personen, incl mezelf. Ook m'n schoonzus zit erbij, omdat ik er wel mee overeenkom! Eerst vond ik het precies ook nogal veel, maar wou niemand schrappen... uiteindelijk zal het een gezellige bende zijn denk ik! en er vallen er misschien wel altijd enkele af die niet kunnen komen denk ik dan?
Wij zijn met 12, zonder mezelf, gewoon de mensen die ik er het allerliefst bij wou en ik had liever dat het er niet te veel waren, dus heb er dan enkel die 12 op gezet...
Ik had 10 personen laten uitnodigen (incl. mezelf) en we waren met 8 meiden op stap: enkele vriendinnen van de hogeschool, enkele uitgaansvriendinnen, mijn nicht (die eigenlijk ook ex-klasgenoot is) en mijn schoonzus (omdat ik daar super mee overeenkom, mijn andere schoonzus heb ik niet uitgenodigd).Mijn ervaring is dat de groep niet té groot mag zijn, omdat er anders onderling kliekjes ontstaan, wat echt niet leuk is.Groetjes,Véro
Ik heb er 9 (incl mijzelf). Daarbij zitten mijn zus en schoonzus en een nicht van mijn verloofde. Mijn familie is te groot om daar ook mijn nichten mee te vragen en hij heeft maar 1 nicht. Voor de rest zijn het vriendinnen.Te veel is niet goed want anders ontstaat miss te veel wrevel onder elkaar.
ik weet het zo goed niet.. allesins mijn 2 zussen, en alles samen een 3 vriendinnen.. dus dan zijn we met zen 6en.. als ik er mijn schoonzussen nog bijtel zijn we met 8. niet dat dat veel is, maar ik scheel met mijn schoonzussen wel 13 jaar, ik kom er mee overeen. maar om te zeggen dat ik er zotte dingen mee zou uitsteken :)hmmm twijfelgeval xxx
Ik denk dat ik het bij 12 ga houden...Je moet inderdaad zien dat er nog een groep is en geen aparte kliekjes. Vind het wel moeilijk om mensen uit te sluiten maar ja..Bedankt voor de reacties!Sofie15/05/10