Terug naar overzicht
Hey,ik heb dat ook voor de trouw laten doen bij Glamsmile en ik vond het resultaat zeer natuurlijk. Jammer genoeg worden je tanden door thee of koffie drinken na een tijdje weer donkerder. Groetjes,Lieve
Hallo,ik heb ook al zitten denken om dit te laten doen, heeft iemand een idee van de prijs, want volgens mij is dit nie goedkoop!Groetjes,Anke21/08/10
Ik had hiervoor eens geïnformeerd en dat zou in totaal iets van een 400 Euro kosten.De apotheekmiddeltjes raden ze wel sterk af. Vaak wordt je glazuur wel beschadigd door bleachen. Als je erg stevige tanden hebt zou ik het niet doen. Mijn tandarts was er niet echt voor te vinden om het bij mij te doen, omdat hij mn tanden wit genoeg vond. En deze zijn nu niet zo wit. Even informeren dus, want ze doen het niet allemaal even graag.
Ik heb dit ook eens nagevraagd bij mijn tandarts. Hij was niet te vinden voor echt bleachen maar tegenwoordig hebben ze blijkbaar ook iets dat er op trekt. Dan zouden ze een mal maken van je gebit en krijg je na een week die mal mee + een product dat je erin doet, dan moet je dit wel gedurende de avond inhouden maar valt naar't schijnt niet echt op. Na 2-3weken zou je al resultaat hebben: 1à2 tinten lichter. Het kost ongeveer 300euro! Ik heb dit overwogen maar ga het uiteindelijk niet doen... Eens navragen bij je tandarts wat hij voor je wil en kan doen, dan kom je al veel te weten!
Gewoon tanden goed laten schoonmaken een paar dagen voor de trouw? Scheelt al veel...
Ook mijn tandarts zei om niks van spulletjes uit de winkel te gebruiken: dit tast inderdaad het tandglazuur aan waardoor je sneller gaatjes zult krijgen (en dus ook slechtere tanden). Als je het doet, moet je het door een professioneel iemand laten doen, wat dan ook weer zijn prijskaartje heeft...Groetjes,Véro
450 euro (veel geld), en als je een paar keer zonnebankt das veel goedkoper en dan zien ze door witter uit . .. jennifer
Hey Monica,Als je Hannes DB's Monica bent heb je dat zoooooo niet nodig!Hoe dan ook, als je het echt wilt kan je zeker al whitening tandpasta's gebruiken zoals die van signal ofzo.Kost bijna niks en helpt toch redelijk als je ze regelmatig gebruikt.Je kan ook zo van die middeltjes gebruiken die je in de supermarkt kan vinden.Die zijn even goed of slecht als die bij de tandarts.Groetjes aan je verloofde heliefs,Priska
Hoi,alles wat hieronder staat, kan volgens mijn tandarts, maar weet dat als je rookt, het effect maar half zo lang blijft, dus maar ongeveer een half jaar.Groetjes
Dag allemaal, bedankt voor jullie uitgebreide reacties! Ik ga gewoonweg een afpsraak maken bij mijn tandarts, het is toch al een tijd geleden dat ik er ging, en dan vraag ik meteen of hij het ziet zitten om dit te doen.. we zien wel, ik hou jullie op de hoogte.@Priska: neen, ik ben een andere Monica :-)