Terug naar overzicht
Liesbethwij kleden ook zelf onze zaal aan. Ik gebruik ballonnen, bloemen, theelichtjes. Alles een beetje in ons thema& kleur.Voor de theelichtjes gebruik ik de eenvoudige potjes van Ikea, onze kleur is turquoise dus heb ik in Blokker turquoise theelichtjes gekocht (geeft toch altijd iets meer dan gewone witte vond ik) misschien is er in jullie kleurenthema ook zoiets te vinden! Voor stoffen, tafellopers, strikken etc ga ik naar AVA. tafelkleren en servietten huur ik bij FiesteRant in Sint-Niklaas!groeten
Hoi, wij zijn eigenlijk ook op zoek naar zulke dingen. Nu heb ik me laten vertellen dat in turkse winkels de voile heel erg prijselijk is en je de rest inderdaad in ikea of dergelijke kan kopen. Maar ideetjes zijn hier ook voor ons nog erg welkom!
Hey Annemiet!Van waar ben je ergens en wanneer trouwen jullie, want anders kunnen we misschien wel die voile samen aankopen...hier heb je alvast mijn email: liesbeth.mertens@hotmail.com
Hallo Liesbeth, al die nieuwe onderwaterlichtjes gezien die te gebruiken zijn in bloemstukken, vazen of als onderwater theelichtjes? Het zijn kleine led lampjes die te verkrijgen zijn in verschillende kleuren. Ik heb ze al verwerkt gezien op een hobbybeurs in Kortrijk vorig weekend. Fenomenaal hoor! Je kunt het kleur van je lichtjes aanpassen aan je tafeldecoratie of kleur van je bloemen. Je mag me altijd contacteren op anneke.catrysse@hotmail.com. groetjes