Terug naar overzicht
hey,wij hebben onze uitnodigingen bij ja-cop(drukkerij) laten doen.ik heb ze zelf iets laten maken naar onze smaak en dat is perfect verlopen,ze zijn heel mooi.voor 100kaartjes en 100enveloppes heb ik 135euro betaald.vorige week woensdag ben ik er binnen gestapt en vandaag had ik ze al, moest wel zo snel want we hebben vorige week beslist om op 6maart te trouwen.
hey,kaartjes varieren van prijs, onze kosten 2.39euro per kaartje. Daarbij moet je nog de drukkerskosten rekenen. Ga zeker bij verschillende luisterne want dit kan veel verschillen. Tot nu toe is onze conclusie dat AVA het goedkoopste is om te drukken.groetjes
Melissa,wij hebben onze kaarten ook laten drukken bij Ja-cop in Bornem. Wel een eigen ontwerp binnen gebracht...Ik betaalde 180euro voor 90 uitnodigingen (10op21cm dubbel) + losse uitnodigingen voor feest of fuif (10op21 enkel) incl enveloppenIk vond dat dit heel goed meeviel als ik andere prijzen hoor!Groetjes
Wij betalen voor 170 uitnodigingen en drukwerk, rond de 500€ bij de AVA. Dit was in verhouding goedkoper dan bij andere.
HoiWij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, samen met de drukker van Vango Printing in Lochristi...Voor 250uitnodigingen (papier, drukwerk èn enveloppen) hebben we 350euro betaald...Veel plezier nog ! Deborah