Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer koppel + suite Oost-Vlaanderen

13-1-2010 13:09:49
Hey mede-bruidjes,

wij zijn op zoek naar vevoer voor onszelf en de suite. We zouden graag iets orgineel hebben. We hadden onze zinnen op een Londense dubbeldekbus staan,maar dit is net iets te duur. Ook omdat we van de regio Oost-Vlaanderen zijn en de meeste van die bussen in andere regio's te vinden zijn. (km's lopen op).Welk vevroer hebben jullie gekozen en kennen jullie interessante sites?

Ellen
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1546

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik13-1-2010 13:12:59

hey,
wij hebben via eurocar (zie site) een witte mini besteld voor onze huwelijksdag. Misschien vind je daar wel leuke auto's.
We hebben hem een heel weekend (trouwen op 2dagen vrij/zat) voor de prijs dat je bij de cermonieverhuurders voor 4 uur betaald.
Je hebt verschillende afhaalpunten ook in Gent.
groetjes

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2010 14:13:40

Wij hebben onze bruidswagen besteld bij Ceremonie Luc Pauwels uit Sint-Niklaas. Zij rekenen zowiezo geen kilometers.
Hun site: www.ceremonielpp.be

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik13-1-2010 14:50:13

wij hebben ook ons vervoer geregeld bij lpp ceremonie in sint-niklaas. hele vriendelijke dame.

lesley
12/06/2010

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-1-2010 15:06:30

Hallo,
Wij hadden een huifkar, niet te duur (ik dacht 150 € voor 3 uur) en iedereen vond het héél leuk, kan je met 16 mensen op.
Ze hebben ook een koets.

Huifkartochten Den Teugel uit Stekene, die persoon heeft vervoer voor de huifkar, dus dat is geen probleem.

Succes
Marieke

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik13-1-2010 15:50:02

Hallo, Je moet eens een kijkje nemen op the london ceremony bus. Zij komen wel uit kapellen, maar rekenen eigenlijk maar de km's bv. van bij je ouders tot aan de kerk en dan naar de feestzaal. De rit van en naar kapellen is GRATIS. Wij hebben ook onze bus daar gehuurd. Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-1-2010 16:39:27

Wij hadden dezelfde huifkar als Marieke. €250 voor een hele dag, voor de hele suite. Meer info: http://www.huifkartochtendenteugel.be/

Groetjes,

Véro

Marita

Meld misbruik13-1-2010 17:35:51

Hallo Ellen,
bij Antique Auto (www.antique-auto.be ) vind je heel wat bussen (foto's én prijzen). De prijzen zijn steeds bij jullie ter plaatse en ook de kilometers zijn inbegrepen. Zo weet je perfect op voorhand wat de bus jullie zal kosten (BTW, chauffeur, brandstof inbegrepen) Er zijn zelfs pakketprijzen of mooie acties/kortingen bij de huur van een bus.
Nog veel succes!
Marita

elke
10-7-2010
 Meld misbruik15-1-2010 23:30:14

Wij hebben een huifkar met plaats voor ongeveer 20 personen. Volgens mij uit oost-vlaanderen: De Hoefslag.
Origineel en niet duur!
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...