Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand geboekt met Sunworld

13-1-2010 16:34:55
Heeft er iemand van jullie ooit al geboekt met Sunworld? En zo ja, problemen gehad.
We dachten de Shocking Promo Bali te boeken via hen, maar twijfelen een beetje aan de touroperator.
Hebben al skivakanties geboekt met Skiworld, en de laatste twee jaar waren we hier niet over te spreken. Maar misschien werkt Sunworld anders?

Nathalie
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 868

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 16:39:46

Ik ben hier zelf ook naar deze reis gaan horen bij ons reisbureau. Omdat het qua prijs echt intressant is, maar zij raden het eerder af omdat Sunworld/Skiworld zich eerder mikt op studenten en dus ook voor goedkope/minder kwaliteitsvolle hotels gaan. Het hangt er een beetje van af wat je wilt voor je honneymoon natuurlijk, zit je daar allemaal niet mee, dan is het natuurlijk prima!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 16:42:57

Wij zijn er al mee naar Egypte geweest. Nu... vond dat het hotel nogal over-rated was, of dus helemaal ni zoals beschreven. Achteraf bleek dat in elk reisbureau zo te zijn dat ze met zelfde fotootjes en sterren etc.. werkte. 't Zal dan wel 3 sterren op z'n Egyptisch geweest zijn. Denk dus dat Sunworld zelf er weinig mee te maken had. Ze vroeg ook op de bus al geld te geven welk dan zogezegd al gezamenlijke fooien waren voor personeel van hotel, toch bleven ze als honden bedelen voor fooien etc... ni zo leuk natuurlijk! Je moest ook betalen voor visum, 20 euro via hun. Ginder ter plekke merk je dan dat 't evengoed kon voor 15 dollar (die toen historisch laag lag). Was 't dus bedrog of ook iets wat overal is, dunno.. We hebben 't er allemaal maar bij gelaten.

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2010 17:20:16

Ik ben op reis geweest met Mediterra Sunworld naar Kreta en het hotel zelf was heel goed. Ook de persoon van Mediterra Sunworld ter plaatse was zeer vriendelijk en behulpzaam.
We hebben wel grote vertraging gehad met de vlucht maar dat lag aan technisch defect. Hoor je elk jaar ook v vluchten v Jetair, Thomas Cook,... dus tja.

Wij hebben onze huwelijksreis naar Bali al geboekt. Had hier toen op dit forum een vraag over gesteld en iemand zei dat ons reisbureau die Shocking Promo v Sunworld gebruikt. Nu, ik heb daar nergens iets van teruggevonden. Bovendien ben ik bij 2 andere reisbureaus geweest en 3 van de 4 hotels (we gaan nl in 4 hotels logeren) werden door hen ook aangeraden.
Ook de rest van het concept was zeer gelijkaardig bij alle3 de reisbureaus.
Bij geen van hen heb ik hun voorstel/brochures iets van Sunworld trggevonden.
Wa'k hiermee wil zeggen is, da ik denk da ze allemaal zowa hetzelfde gebruiken. Mss is die Shoking promo v sunworld dus ook hetzelfde als al de rest.

In ieder geval, als je ons programma van huwelijksreis eens wil bekijken, geef dan je mail dan stuur ik het even door.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-1-2010 18:33:58

ik zou mijn huwelijksreis nooit met sunworld boeken.

Al slechte ervaring gehad idd ook met skiworld.

maar ook met sunworld. We hadden in egypte een cruise geboekt. Je moest bij betalen voor 4 sterren, 5 sterren of 5 deluxe.
Wij hadden betaald voor 5 deluxe, maar werden gedropt op een boot van 3 sterren.

Iedereen werd trouwens op deze boot gezet...

Ik ken een rechter die een zaak heeft lopen tegen sunworld en die zegt dat je er beter niet mee kan reizen...

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 19:04:30

@Hannelore, je mag je reis alvast een doormailen.
nathalievanaerschot@hotmail.com

sophie
27-3-2010
 Meld misbruik13-1-2010 22:46:10

Ik werk in een reiskantoor, en zou nooit aanraden om met sunworld een huwelijksreis te boeken.
De boeken zetten we niet eens in de rekken. Enkel als mensen er om vragen, geven we ze mee, met de verwittiging dat we niet 100% achter die organisatie staan.
Het is ok, tot er iets misgaat....

Groetjes,
Sophie

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2010 23:14:38

Mag ik eens vragen wat er dan precies zo "slecht" is aan Sunworld? Ni da ik jullie niet geloof hoor maar ik vroeg het me maar af. Ik heb nl ook al paar keer pech gehad op verlof maar meestal zijn dat zaken die overal wel kunnen gebeuren.
Maar als jullie dat al vaak bij Sunworld hebben gehad, dan is er wel iets mis ja!:-)

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 9:42:04

Wij zijn al enkele keren 'in het zak gezet' door Skiworld.
ZO hadden we voor zes dagen skiles geboekt, maar kregen we maar vijf dagen les, want de eerste dag waren we met de bus pas op bestemming als de les gedaan was.
De hoteluitbater had dit al enkele keren tegen skiworld gezegd, en ze hadden hem beloofd dat ze dit gingen oplossen. Niet dus (en skiles is nu eenmaal niet goedkoop).
Op onze terugreis hadden we een chauffeur die nog NOOIT met een bus gereden had. Kon niet vertrekken, remde telkens veel te laat. Andere chauffeur heeft enkele keren moeten roepen REM OF WIL JE ONS DOOD!.
Sommigen van ons hebben dit nacht geen oog dicht gedaan. Klachten ingediend, maar zogezegd overmacht. SKIWORLD nooit meer!

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...