Terug naar overzicht
Dag Jennifer,Met je lingerie kan ik niet heplen want ik ben zelf op de sukkel. maar ik wilde vragen waar je je schoenen gevonden hebt?Ik moet over 3weken voor mijn 2de pas.groetjes Evy
dag evy, deze heb ik van couture anny in gent, op zich zijn die niet zo speciaal maar ze moeten vooral gemakkelijk zitten de hele dag, en die zie je uiteindelijk toch niet want ze zitten onder mijn kleed, zolang ik maar tegen dat de openingsdans plaatvind geen sportschoenen moet dragen want das niet echt elegant ;p
hey,ik heb juist hetzelfde probleem: strapless en laag uitgesneden op de rug.Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om cups in mijn kleed te laten innaaien. Een gewone strapless bh die je een beetje naar beneden trekt zit ook niet comfortabel he.groetjesels
Poirier is speciale bruidslingerie, strapless en heel laag uitgesneden voor open rug, neem maar eens een kijkje op hun website!
ja, ik heb thuis ook zo van die plakbh's. die kleef je vast op je borsten en die kun je ook mooi puchen, maar om te zeggen dat het sexy lingerie is, das het zeker niet. het ziet er maar raar uit, ja niks dragen onder zo een kleed da doe je natuurlijk ook niet e
ik heb dus het zelfde probleem, en op de site van poirier heb ik al gekeken maar ik kan nergens adressen vinden die dit verkopen. en plakbh's heb ik ook maar ik zou toch liever gewone lingerie hebbengroetjesprisca15/05/10
HalloHeeft iemand al een verkoopadres gevonden van de lingerie van Poirier?Groetjes, Mina