Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

13-1-2010 17:41:35
dag meisjes, Binnekort moet ik mijn kleed voor de 2e maal gaan passen en moet ik ook mijn schoenen en lingerie hebben, schoenen... geen probleem, lingerie ... een ander paar mouwen. zowel een bh zonder bandjes alsook heel laag uitgesneden op de rug. ik heb hier en daar al gaan rondkijken, maar nergens vindt ik wat ik zoek .. kan iemand mij helpen met een paar goede adresjes (kanten oost-vlaandere)

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 799

Evy
14-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 19:55:14

Dag Jennifer,

Met je lingerie kan ik niet heplen want ik ben zelf op de sukkel. maar ik wilde vragen waar je je schoenen gevonden hebt?
Ik moet over 3weken voor mijn 2de pas.

groetjes Evy

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 20:46:56

dag evy,

deze heb ik van couture anny in gent, op zich zijn die niet zo speciaal maar ze moeten vooral gemakkelijk zitten de hele dag, en die zie je uiteindelijk toch niet want ze zitten onder mijn kleed, zolang ik maar tegen dat de openingsdans plaatvind geen sportschoenen moet dragen want das niet echt elegant ;p

els
8-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 20:59:43

hey,
ik heb juist hetzelfde probleem: strapless en laag uitgesneden op de rug.
Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om cups in mijn kleed te laten innaaien.
Een gewone strapless bh die je een beetje naar beneden trekt zit ook niet comfortabel he.

groetjes
els

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 21:46:31

Poirier is speciale bruidslingerie, strapless en heel laag uitgesneden voor open rug, neem maar eens een kijkje op hun website!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 22:01:32

ja, ik heb thuis ook zo van die plakbh's. die kleef je vast op je borsten en die kun je ook mooi puchen, maar om te zeggen dat het sexy lingerie is, das het zeker niet. het ziet er maar raar uit, ja niks dragen onder zo een kleed da doe je natuurlijk ook niet e

Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik30-1-2010 14:55:32

ik heb dus het zelfde probleem, en op de site van poirier heb ik al gekeken maar ik kan nergens adressen vinden die dit verkopen. en plakbh's heb ik ook maar ik zou toch liever gewone lingerie hebben

groetjes
prisca
15/05/10

Mina
22-5-2010
 Meld misbruik3-2-2010 16:58:41

Hallo
Heeft iemand al een verkoopadres gevonden van de lingerie van Poirier?
Groetjes, Mina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...