Terug naar overzicht
wij volgen gewoon het wettelijk stelsel, hebben beide geen onroerend goed of dergelijke grote bezittingen ;) Misschien een tip om dergelijk topic zelf met je eigen antwoord te beginnen...Groetjes, Stephanie
Dat is hem net. Ik weet nog niet welk we gaan kiezen, daarmee dat ik het eens van jullie wil horen.
hoi,wij kiezen voor volledige scheiding van goederen omdat ik zelfstandige in bijberoep ben en omdat mijn toekomstige kids heeft uit een vorig huwelijk. Een goede raad is gewoon eens naar notaris te gaan en die zal jullie dat heel zorgvuldig uitleggen. Het kost jullie niets voor die info en eens wij terug gaan voor het contract te tekenen kost het ons 250euro. Je kan ook bijkomende clausules in laten steken.Hoop dat je hier iets aan hebt.groetjes stéphanie
Wij het wettelijk stelsel maar met een keuzebeding. Als er iemand serft kan de langstlevende op dat moment beslissen wat hij of zij met het geld doet. Bij houden of al een deel of helemaal aan de kinderen geven/erven. groetjes, Carolina
Wij zijn er nog niet uit maar maak gewoon een afspraak met de notaris. Ieders situatie is immers anders en de notaris kan best beoordelen wat bij jouw past.