Terug naar overzicht
hoi,ik trouw op 6maart en ga morgen de uitnodigingen in de bus stoppen.op de uitnodigingen staat dat ze voor 20februari moeten verwittigen of ze komen.hebben ze dus tijd genoeg om te verwittigen en kunnen ze diene dag vrijhouden.
heykesWij huwen op 16 april en ik verstuur mijn uitnodigingen in februari. Ze hebben dan tijd tot 10 maart om te reageren.Mijn uitnodigingen heb ik ook zelf gemaakt, vond ik toffer en persoonlijker.veel plezier.Groetjes Petroeska
hey evy, wat is veel voor uitnodigingen?? ik ga morgen gaan kijken naar uitnodigingen .. dan heb ik al een idee xxx
Hey! Bij ons staan er nog 128 dagen op de teller. Wij hebben vorige week onze uitnodigingen besteld bij AVA. Onze kaartjes kosten 2€ per kaartje en 62€ om te drukken. Ik dacht om ze de laatste week van februari te verzenden, dan hebben de mensen een achttal weken voor dat we de bevestiging moeten hebben. Nog veel succes met de voorbereidingen!!x kim
Mij hebben ze altijd verteld dat je je uitnodigingen 6 tot 8 weken voor je trouwfeest best kan versturen.
Standaard is : minstens 6 weken en maximulm 8 weken van tevoren. Je hebt gelijk hoor : met zelfgemaakte uitnodigingen spaar je veel geld uit en je beleeft er nog plezier aan ook. Een drukker levert een mooiere kwaliteit die de jaren beter zullen doorstaan, maar wetende dat 90% van de genodigden je uitnodiging toch vertikaal zal klasseren, is het wel een dure uitgave op het budget, vind ik.
Ik trouw op 7aug en ga de mijne wss 2e helft van mei versturen. Beetje vroeger dus maar ik doe dit uit zekerheid owv de zomervakantie.
Wij trouwen op 17 juli en plannen uiterlijk in mei de uitnodigingen te versturen.Gezien er mensen uit het buitenland moeten komen en het juist tijdens het verlof valt!We hebben voor alle zekerheid met de kerstkaart een "save-the-date" kaartje meegestuurd naar de belangrijkste mensen :)