Terug naar overzicht
wij zullen ook een cavabar aan de kerk zetten. Ons vervoer is een oldtimerbus en daar hangt een aanhangwagentje aan die kan dienen voor cavabar, onze buren zullen dan opdienen en de bus is voorzien van glazen, wij moeten gewoon maken dat de cava in huis staat en de buschaufeur zal die dan in het wagentje stoppen.
hallo,ik heb een adresje van cavabars ed.kijk eens op commercialrenting.beheerlijke cava en wijnen. zij verhuren ook tafels enzo. ik heb destijds uitleg gekregen van dirk en die gaf heel goede info.succes nog x x x
In het boekje "Feestzalengids" van Loving You's staat er op pagina 19 een SCHITTERENDE cava/champagne bar, op die foto werken ze met Louis Roederer, maar op de site ervan vind ik niets van die wagen. Maar zoiets zou ik ook wel willen voor tijdens ons trouwfeest.
Hallo,Op onze trouw hadden we langs het Stadhuis van Lommel, een Champagnebar laten komen uit Gent (www.champagnebar.biz )...Het was super...2 witte tentjes - een toogske - 2 kacheltjes - en veeeeeeel champie...Was een verrassing van mijn 'man'!! Het was super...Veel plezier en fun.Gr.Tess
eens kijken op www.champagnebus.be Davy16/07/2010
Hallo,Kijk ook eens op www.pgo-event.be .Ze verzorgen champagnebars die uit de motorkap van een pgo (cabrio) steekt, heel origineel.Groetjes,Tanja
amai, bedankt voor de tipjes allemaal, er zitten heel wat toffe dingen tussen!
Kijk dan eens op champagnebar.nl zij hebben alles >> komen met een busje met bubbles&oesters en maken dr ff een feestje van
http://www.retro.be/nl/extra.htm mss een beetje laat maar er kan maar iemand goed mee zijn. gr
Een champagnetoren is ook erg leuk om al je gasten van een glaasje champagne te voorzien! Scheelt misschien ook wat in kosten?.. Maar dat weet ik niet zeker.Ik kwam www.champagnetoren.be tegen. Wellicht is dat wat??