Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Jan Breydel - trouwfuif

18-11-2005 14:03:40
hoi iedereen,

Kent iemand de feestzaal Jan Breydel in Roksem/Oudenburg? Daar hebben ze een toffe formule die ons wel aanspreekt.
We zouden namelijk graag een trouwfuif geven dus geen diner (omwille van het prijskaartje en ook omwille van familiale omstandigheden, beide ouders zijn gescheiden en absoluut niet meer samen aan tafel zitten).
Hoe zien jullie een trouwfuif of zijn jullie al naar één geweest.
We zouden wel een receptie geven met hapjes en daarna tijdens het dansfeest ook een groot dessertenbuffet.

Hebben jullie nog tips en ideeën, laat maar weten hoor!

Groetjes Gianna

gianna
4-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 532

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik18-11-2005 14:28:36

Hi Gianna,

Wij gaan een tuinfeest/fuif geven.
Ook om de kosten wat te drukken...
Wij gaan hapjes via bbq doen en drank voorzien.
We gaan ook wel maken dat de mensen kunnen zitten in zetels bv

Groetjes,

Sofie
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...