Nu Online
Momenteel zijn er 449 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen gevonden

13-1-2010 20:57:57
Hallo bruidjes,

Ik heb eindelijk de schoenen gevonden die ik wou bij Van Loock in Zandhoven!
Een echte aanrader.

Gwen
14.05.2010.

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 849

Greet
22-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 21:08:42

Ben ook van plan daar te gaan kijken, maar dacht dat nog niet alles binnen was....?

ellen
18-5-2010
 Meld misbruik13-1-2010 21:32:45

Zijn er solden bij Van Loock op trouwschoenen?

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik13-1-2010 22:42:32

Ik vind alle trouwschoenen lelijk!
Ik ben dan ook zaterdag in Van Loock gaan kijken naar de trouwschoenen omdat ik dacht om er misschien in de solde te kunnen kopen. Dit was niet het geval.
De verkoopster was ook heel onvriendelijk.
Kopen jullie echt allemaal echte trouwschoenen van 150EUR en meer? Kan een mooie witte open schoentje ook niet, iets dat je nadien nog kan doordragen zonder dat het een opvallende trouwschoen is?

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 6:35:00

Hoi,
ik ben ook van plan om dit weekend eens naar Van Loock te gaan kijken, maar vrees dat er geen solden gaan zijn op bruidsschoenen.
Mijn vriendin had gewoon witte schoenen gekocht bij Torfs toen ze trouwde, dus dat kan ook perfect, want trouwschoenen zijn inderdaad duur.
Groetjes

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik14-1-2010 12:14:54

Hallo!

Ik heb een paar dagen geleden gebeld naar Van Loock om te vragen of ze ook solden hadden en de verkoopster zei dat ze er heel weinig in solden hadden. Laat ons zeggen dat er misschien een paar maten 42 in solden stonden die ze in geen jaren hebben verkocht. Kan hè?
Ik ben gisteren (voor mijn eerste pas binnenkort) een gewone witte schoen met een hak van 6cm gaan kopen. Dat is een hoogte waar ik me nog comfortabel op voel. De schoenen heb ik gehaald in een beetje een shoe discount - achtige winkel, voor amper 12,5 euro. Ik heb dan nog tijd in het voorjaar om echt mooie schoenen te zoeken.

Groetjes,
Stephanie

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik14-1-2010 21:03:55

Hallo,

Er waren idd wel een paar schoenen in solden maar niet wat ik wou, en ze hadden wel redelijk wat keuze.(niet in solden)
Ik heb er gekocht van Jhay is een beetje sportief (BRAKO) en kan je achteraf nog afdragen dat vond ik het belangrijkste en heb ze 100,00 euro betaald wat ik anders ook al snel uitgeef voor een schoen.
De verkoopster die ik had was niet zo vriendelijk maar dat heb ik me niet aangetrokken ben blij met mijn keuze!

Veel succes allemaal.

Gwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...