Terug naar overzicht
Ben ook van plan daar te gaan kijken, maar dacht dat nog niet alles binnen was....?
Zijn er solden bij Van Loock op trouwschoenen?
Ik vind alle trouwschoenen lelijk!Ik ben dan ook zaterdag in Van Loock gaan kijken naar de trouwschoenen omdat ik dacht om er misschien in de solde te kunnen kopen. Dit was niet het geval.De verkoopster was ook heel onvriendelijk.Kopen jullie echt allemaal echte trouwschoenen van 150EUR en meer? Kan een mooie witte open schoentje ook niet, iets dat je nadien nog kan doordragen zonder dat het een opvallende trouwschoen is?
Hoi,ik ben ook van plan om dit weekend eens naar Van Loock te gaan kijken, maar vrees dat er geen solden gaan zijn op bruidsschoenen.Mijn vriendin had gewoon witte schoenen gekocht bij Torfs toen ze trouwde, dus dat kan ook perfect, want trouwschoenen zijn inderdaad duur.Groetjes
Hallo!Ik heb een paar dagen geleden gebeld naar Van Loock om te vragen of ze ook solden hadden en de verkoopster zei dat ze er heel weinig in solden hadden. Laat ons zeggen dat er misschien een paar maten 42 in solden stonden die ze in geen jaren hebben verkocht. Kan hè?Ik ben gisteren (voor mijn eerste pas binnenkort) een gewone witte schoen met een hak van 6cm gaan kopen. Dat is een hoogte waar ik me nog comfortabel op voel. De schoenen heb ik gehaald in een beetje een shoe discount - achtige winkel, voor amper 12,5 euro. Ik heb dan nog tijd in het voorjaar om echt mooie schoenen te zoeken.Groetjes,Stephanie
Hallo,Er waren idd wel een paar schoenen in solden maar niet wat ik wou, en ze hadden wel redelijk wat keuze.(niet in solden)Ik heb er gekocht van Jhay is een beetje sportief (BRAKO) en kan je achteraf nog afdragen dat vond ik het belangrijkste en heb ze 100,00 euro betaald wat ik anders ook al snel uitgeef voor een schoen.De verkoopster die ik had was niet zo vriendelijk maar dat heb ik me niet aangetrokken ben blij met mijn keuze!Veel succes allemaal. Gwen