Terug naar overzicht
Hey Lindsay,Je kunt best eens een catalogus kopen in een van de dichtbijzijnde colruytwinkel in uw buurt. Dit zal u 5euro kosten, die je nadien kunt recuperen bij de eerste aankoop bij collishop via een waardebon. (je kunt ook alle producten via internet bekijken of via de collishopstand in uw colruytwinkel, dit zal je dan niets kosten. Lijkt me handiger via catalogus) Je bekijkt de catalogus samen met uwe toekomstige. Jullie kiezen spullen die jullie graag zouden krijgen. Dan kunnen jullie via www.collishop.be jullie lijst leggen. Alles staat perfect uitgelegd. Als er iets niet duidelijk is moet je gewoon naar de Colruyt bellen of eens langsgaan. Het personeel zal u graag verder helpen.Uschi13/08/2010
Hey,Wij hebben bij collishop een lijst gelegd toen wij gingen samenwonen. Was perfect! Je zet erop wat je wil en de grotere bedragen kan je opsplitsen. Je geeft gewoon aan iedereen je code en dan kunnen ze online kiezen en er ook een persoonlijke boodschap bijzetten. Wij zijn dan naderhand alles gaan ophalen in onze colruyt. Maar ik geloof dat ze ook kunnen kiezen om het zelf af te halen en persoonlijk aan jou af te geven. Ik denk trouwens ook dat je 5% van het geschonken bedrag in bon krijgt om nadien nog aankoop te doen bij collishop.Je mag dan ook nog eens tot 6maand na je huwelijk/samenwonen met kortingskaart gaan winkelen. Je krijgt dan 5% cash terug! En dan zijn er nog een aantal voordelen waar ik niet direct opkom.En als je schrik hebt omdat je bepaalde zaken niet in levende lijve ziet, doe net zoals ons: ga even in andere winkel je keuze maken en zet hem nadien op je collishop-lijstje.Ik vond het een perfecte oplossing!
Voordeel is ook dat de mensen die hun cadeau zelf willen afhalen dat in eender welke Colruyt kunnen doen (dus niet enkel in jouw Colruyt).De actie waar Femke over spreekt, ivm de kortingskaart (5% cash van je 5 hoogste rekeningen in 6 maanden, een gratis colishopcataloog en een gratis kookboek), daar heeft iedereen aanspraak op, ook als je geen huwelijkslijst legt.Wat zet je op een huwelijkslijst? Meestal is dat huisraad: potten en pannen,...Wij woonden al 4 jaar samen, dus voor ons was dat niet interessant. Wij vroegen gewoon centjes.Groetjes,Véro