Terug naar overzicht
Hallo Cindy,Wij trouwen ook volgend jaar op 24 juni 2006, maar zitten bijlange zo ver nog niet als jullie.Kerk en gemeentehuis is al geregeld. Ook de zaal, ceremoniemeester, trouwkleed, DJ en fotograaf. Vervoer zijn we nog bezig.Maar ben nog niet begonnen aan het misboekje of uitnodigingen.Vind het ook wel leuk al die voorbereidingen!! Kijk er ook al naar uit.Waar trouwen jullie en hoe is jullie dag ingedeeld?Weet jij nog mooie locaties in Oost- of West-Vlaanderen voor de foto's?Alvast bedankt en nog veel plezier!!Groetjes,Zarah
Hey Cindy,Ook wij trouwen op 24 juni 2006.Ik heb al evenveel als jij geregeld alleen dat onze uitnodigingen al besteld zijn.Ik heb geen ceremoniemeester (dat regel ik allemaal liever zelf).En ik wacht ook met de ringen tot januari. Ik wil eerst naar de beurs in Hasselt. vandaar.
Hallo,Wij touwen ook op 24 juni, het is de dag na mijn verjaardag, het zal dus wel erg speciaal worden.Wij hebben de kerk, het gemeentehuis, de zaal en de fotograaf al besproken.Voor de ringen, de reis en de uitnodigingen gaan we nu tijd maken. En mijn kleed had ik al na 2 weken! Het was meteen raak!Geniet nog van de 6 spannende maanden!Groetjes, Eva