Terug naar overzicht
Hof van Aragon vond ik absoluut niet gezellig, en tijdens een trouwfeest een paar maanden geleden kwam hun bediening allesbehalve professioneel over. Als je de zoekfunctie op de site gebruikt kom je nog wel wat reacties tegen! Ik vond de zaal ook vooral heel donker en wat oubollig. Voordeel is wel dat ze behoorlijk goedkoop zijn!Zuid-west ben ik enkel geweest met het trouwfeest van mijn broer, zij hadden een dansfeest met middernachtbuffet. Ik vond het fijn omdat bijna iedereen de hele avond buiten heeft gezeten met het mooie weer, maar binnen vond ik het niet zo super. Ik weet ook dat zij heel wat hebben moeten bijbetalen achteraf waarvan ze dachten dat't in't forfait zat, dus daar zou ik heel goed naar informeren!groetjes,karolien
Ik zou zeker voor Zuid-West kiezen! Hof van Aragon hebben wij bezocht en we waren blij dat we er buiten waren. De keuken was smerig (uhuh ze lieten ons langs daar binnen), er hing een serieus luchtje, het was allesbehalve gezellig en hoewel het volop zomer was, lag het tuintje er echt triest bij. Bij Zuid-West ben ik wel eens gaan eten, maar heb ik geen zaal bekeken. Toch, ik denk dat je daar beter af bent...GroetjesStephanie
Hey Chris,Hof Van Aragon zou ik ook niet direct doen.Waarom beperkt je je tot die 2 ?Er zijn in Lier ook nog andere zalen. Hof van Beatrijs, Hof van Nazareth ...Zijn dit geen opties ?TINA1.5.10
Zuid West,was mijn eerste keuze. Ze wisten dat ik voor een trouwzaal kwam kijken en niets stond klaar. Ik heb zelfs de baas niet gesproken. Ik was er op 5 minuten buiten. En de zaal was aan de kleine kant vond ik. De zaaal diende enkel voor het dansen en het eten moesten we buiten de zaal doen...... raar. En we zouden dan vlak naast de wc zitten. Gezellig! Niet dus. Mijn zaal is De Passade in Mechelen geworden. Had ik direct een supergevoel bij.Niet te duur en zeer vriendelijk personeel.Veel succesGroetjes
hey,wij hebben onze feest bij zuid-west gedaan! En wij waren super-tevreden!!!Wij hebben in hun tuin onze huwelijksmis gedaan en dat was allemaal prima in orde gebracht!! Onze receptie en feest waren héél goed! Heel vriendelijk personeel en superlekker eten!!!Wij hebben ook de hele dag gebruik gemaakt van het terras en vooral tijdens het feest was dit zeer welgekomen! vele mensen gingen graag een luchtje scheppen en konden dan gezellig even daar gaan zitten. Als je wil, ik heb foto!s van onze zaal toen ze helemaal klaar stond. ik wil die wel eens doorsturen!Mocht je toch voor de zaal gaan kijken doe Karin (de bazin) zeker de groeten van ons(patricia en dirk!) Wij zijn er ondertussen vaste klant geworden!wil je die foto's dan stuur je maar een mailtje: patricia.houben@telenet.begroetjes en succes!!!patricia