Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie welke receptie ( 2)

14-1-2010 11:31:02
Wij zouden op ons huwelijk twee recepties houden.
Wij trouwen voor de wet om 11u30, nadien volgt een receptie voor de aanwezigen en nog anderen

Om 16u volgt er een intieme viering met de tweede receptie aansluitend en het diner. Die laatste receptie zou dan zijn voor diegenen die ook naar het diner komen. Maar vraag je die dan ook voor de eerste receptie? Of niet, en indien niet, is dat niet raar voor de naaste familie (nonkels ed) dat zij na onze wettelijke trouw niet meegaan naar de receptie.
Uiteindelijk is de intieme viering voor ons meer "ons huwelijk" en zullen ze daar wel nartoe komen. Wat zouden jullie doen?

Annina
12-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 669

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 12:12:16

Wij trouwen om 11u15 voor de wet. En pas om 14u30 voor de kerk.
Tussendoor houden we een kleine broodjeslunch voor de suite. Anders wordt het veel te veel volk. Wij gaan tussendoor ook foto's nemen.

Nathalie

Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:00:08

Nathalie,
Wij hebben exact dezelfde planning en uren. Onze datum is 28/8/2010.
Groetjes,
Benedikte

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:30:52

hoi annina,

ik vind dit niet raar hoor, een eerste receptie voor de mensen die niet op het avondfeest komen en de tweede receptie met aansluitend de genodigden voor het avondfeest, zo is het toch ook als je direct na elkaar 2 recepties geeft?!

lesley
12/06/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-1-2010 18:40:54

Wie naar de kerk komt, komt meestal niet naar de plechtigheid in het stadhuis (zo was dat toch bij ons). Voor de wet waren er enkel de suite en 6 heel dichte vrienden aanwezig. De kerk echter zat bomvol.
Dus nee, dat is niet vreemd.

Groetjes,

Véro

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 20:02:26

wij zouden trouwen voor de gemeente in de voormiddag, daar zijn enkel onze ouders, broers en zussen bij (dus ook getuigen) en dan laten we onze familie komen naar de kerk. omdat er anders te veel volk in het gemeentehuis aanwezig zou zijn. na de kerk geven we een eerste receptie voor de mensen die niet naar het avondfeest komen, maar onze familie zal daar ook op aanwezig zijn. er zijn veel familieleden die van ver moeten komen, en die kunnen wij onmogelijk tussen de mis en het avondfeest naar huis sturen. want de foto's zitten daar ook nog erges tussen,dusja vinnek da de moeite niet. En dan een 2e receptie net voor het avondeten,en feest e.. voor de genodigde 's avonds. alle ik denk dat da goed is :) xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...