Terug naar overzicht
heb je een idee hoeveel 92 decibel maar is te weinig voor een coverband en voor de dj ook niet gemakkelijk deze kan dat oplossen door EEN AANTAL luidsprekers te verspreiden in de zaal een coverband kan dat niet
Hey, ik heb een tijdje zelf op het s Graevenhof gewerkt, prachtige zaal he!Een bandje laten komen is een heel toffe gebeurtenis, en schept altijd goed veel sfeer. Wat ik wel al ondervonden heb, is dat de oudere mensen dan soms de rust opzoeken van de kleinere zaal omdat ze vaak niet rustig meer kunnen praten in de grote zaal. Ook als je met een dessertenbuffet werkt stellen ze dat dan daar op.Afhankelijk van wanneer je trouwt en het goed of slecht weer is, kan de ontvangst met inleidende receptie dan ook in de kleinere zaal gebeuren, waardoor je een heel mooie entree kan maken in de grote zaal!Het kost natuurlijk wel iets, maar soms loont dat wel doordat je dan iets meer ruimte krijgt en niet alles zo kort opeen moet staan. Je moet het natuurlijk geval per geval bekijken, want ik heb natuurlijk ook geen idee van het aantal genodigden.Veel succes alvast!