TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
14-1-2010 11:47:12
Dag Dorien,
Wij trouwen een dagje later op 10/07/10. Wij hebben al de locaties, traiteur, gemeente, make-up en kapper, fotograaf, rent-a-priest, ceremoniemeester, DJ en installatie, kleed, kostuum, volgende week gaan we ringshoppen en zijn momenteel ook bezig met onze uitnodigingen, deze zouden eind deze maand moeten klaar zijn zodat we tijd genoeg hebben om een drukker te zoeken, of eventueel zelf te printen. Vervoer zijn we nog volop mee bezig, maar desnoods word het de eigen wagen. We moeten nog verlichting regelen voor de zaal, eventueel ook wat extra boxen, en decoratie voor de zaal (is een zaal waar we volledig vrij zijn van traiteur, maar ook volledig zelf moeten inrichten)
och ja de bloemen zal mijn schoonmoeder doen, dit is har hobby en moet zeggen dat ze er heel goed in is :-)
Wij trouwen voor de wet in Melle om 10h30 en de ceremonie is 's avonds om 18h00, daartussen is er een receptie, lunch met de dichte familie en getuigen en een rustmoment. Na de ceremonie avondfeest met rest van de familie en goede vrienden gevolgd door een fif met nog wat extra vrienden :-)
groeten eva
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
14-1-2010 12:09:45
Wij trouwen een week na jullie. In het gemeentehuis van Tielt-Winge worden we verwacht om 11u15 en in de kerk om 14u30.
Wij hebben een feestzaal, DJ, fotograaf, kledij bruid en bruidegom, gemeente, kerk, make-up (nicht), wagens (normaal ook in orde, mijn ventje regelt dit), kapper, iemand voor de bloemen (mijn tante, mama en schoonmama), iemand voor de uitnodigingen (nicht), iemand voor de ringen (nicht). Dus vooral mijn familie zal nog in gang moeten schieten.
|
|
elke
10-7-2010
|
15-1-2010 23:26:16
Hallo Dorien,
Wij trouwen een dag na jullie. Ikzelf heb mijn keed al besteld, mijn toekomstige gaat zijn kostuum kopen in februari, volgens de Boss-winkel is dan de nieuwe zomercollectie helemaal binnen. Onze zaal ligt vast, ook onze traiteur, vervoer (huifkar), fotograaf, misboekje is af maar nog niet gedrukt. In februari gaan we bij mijn schoonbroer langs, die is drukker en gaat zorgen voor de uitnodigingen, menukaarten en misboekjes. Een bevriende goudsmid gaat onze ringen maken, hiervoor gaan we in maart langs. Voor versiering van de zaal ga ik in de lente op zoek want we werken met lentegroen..
Groetjes,
Elke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|