Terug naar overzicht
Hallo, ik trouw een goede week ervoor op zaterdag 4 sept :-) Proficiat en veel succes! Groetjes
HeyIk trouw ook op 18 september 2010!groetjes
Proficiat!!Ik trouw een weekje voor jou, op zaterdag 11 september. Groetjes
nee wij niet
Sorry! 2 weekjes... Heb me misrekend :-)
Hey Els !Wij trouwen op 24/8/2010 in Curacao op het strand en geven bij terugkomst op 18 september een avondfeest plus dat ik dan 30 jaar wordt , dus het zal een knalfeest worden !!Ik wens jullie alvast een hele mooie dag toe !Grtjs Wendy
Wij trouwen ook op 18 sept. Mooie datum hé.
Van waar zijn jullie? Wij zijn zelf van Anwterpen.
Ik trouw ook op 18 september!!Spannend hé! Waar trouwen jullie?Ik in zoersel en feest in Boechout!groetjes,Tine
Hey Els,Wij trouwen ook op 18 september, maar voor de kerk en feest, wij trouwen volgende week al voor de wet. Ik ben al aan het aftellen :-)
Hallo iedereen!!Zo tof zeg, we zijn met velen, we kunnen samen aftellen, tis wel nog een eindje, maar ja... Hopelijk is het supermooi weer!Ik ben van staden ( west-vlaanderen)en mijn feest is in de vrede in ichtegem!Veel geluk allemaal!!xxx
hey Els, heb je wat meer info over de vrede? heb onlangs over die zaal gehoord en ben zeer benieuwd naar meer info.. :)alvast bedankt
Dag Isabelle,De Vrede heeft een goede naam hoor. Vriendelijke mensen en lekker eten! Groetjes Els