Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidkindjes leren kennen

14-1-2010 16:49:55
Het is echt leuk om alles voor te bereiden maar zo moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen... Zo hebben wij 3 bruidskindjes uit 3 verschillende gezinnen... Stuk voor stuk zijn het knappe jongens maar ze zullen ons moeten gewoon worden en wij hun... Dus heeft iemand een (goedkoop) ideetje om elkaar beter te leren kennen... En niet voor de ouders :-) die kennen we heel goed!!!

Astrid
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 679

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-1-2010 16:56:02

Hey
Ga gewoon es naar de speeltuin, binnen of buiten, wij hebben dat ook gedaan.
Zo leren ze elkaar al wat kennen voor de grote dag.

Grts
Marieke

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik14-1-2010 17:03:00

Hey Astrid,

trakteer ze thuis uit op pizza ; vraag hun ouders welke ze 't liefst eten en neem ze daarna mee naar een bowling. Jullie kunnen de ouders dan afspraak geven aan de bowling of zo ? Kan nog een leuke avond worden.

Groetjes

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 18:47:14

Als 't waterratjes zijn: kindvriendelijk zwembad. Bowling doen ze ook graag en is heus ni zo duur.
Binnenspeeltuin (of buiten als weer toelaat).
Dit in combi met eetactiviteit, zoals die pizza bvb (die je evt. samen met hun bakt bij jullie thuis) of pannekoeken waarbij ze mogen helpen ofzo. Je staat versteld van hoe vlug ze dan loskomen! :)

EN tip voor jullie zelf, durf nog eens kinds te zijn, zo krijg je hun vertrouwen. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...