Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer suite

14-1-2010 19:17:47
Hallo,

Wij trouwen op 12 juni 2010 en zijn nog op zoek naar vervoer voor de suite.
We wilden eerst een parijse bus nemen, maar die kosten minstens 800 euro.
Vermits alles bij ons in dezelfde gemeente te doen is, vinden we het een beetje overdreven om zoveel geld uit te geven aan vervoer.
Heeft er iemand nog tips voor origineel vervoer dat nog prijselijk is? (omgeving Brasschaat).
Ofwel een originele auto waar we zelf mee mogen rijden, ofwel iets waar we met gans de suite inkunnen (ong 15 personen).

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Tanja

Tanja
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1369

Marita

Meld misbruik15-1-2010 10:46:42

Hallo Tanja,
bij Het Bruidsparadijs (Antique Auto) in Merksem heb je reeds Parijse bussen vanaf 735 euro (zie www.bruidsparadijs.be ). Indien jullie maar met 15 personen zijn, kan je eventueel opteren voor een kleiner model van busje en die beginnen reeds vanaf 585 euro. Eventueel moet je maar eens langsgaan om het wagenpark te bekijken en het te bespreken.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2010 13:17:34

Ik heb het nog al gezegd: een huifkar. Wij betaalden €250 voor de hele suite, voor een hele dag. De huifkar kwam wel uit Stekene (Oost-Vlaanderen).

Groetjes,

Véro

Stefan
2-7-2011
 Meld misbruik15-2-2011 7:35:08

hoi tanja

wij hebben een americaanse schoolbus voor de trouw en die kost nog geen 700 euro die komt van het bruidsparadijs in merksem echt te moeite voor daar is te gaan zien wij waren ook eerst in brasschaat gaan zien maar vonden die ook te duur .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...